بلوار آیت الله کاشانی،نبش خیابان رامین شمالی

برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید:

ایرانیان قبرس شمالی

ایرانیان قبرس شمالی

فهرست مطالب

تاریخ آخرین تغییرات: 28 دی 1402

آیا می‌دانستید میزان مهاجرت به قبرس شمالی در سال‌های اخیر به شدت بالا رفته است و قبرس شمالی یکی از پرطرفدارترین کشور‌ها در بین ایرانیان است؟ مطلع هستید که ایرانیان بیشتر در کدامین شهر‌های قبرس شمالی زندگی می‌کنند؟ آیا میخوای بدونی رفتار مردم این کشور با ایرانیان قبرس شمالی چجوریه؟ افراد موفق ایرانی در قبرس شمالی چه کسانی هستند و چه مشغول چه کاری هستند؟

هلدینگ علایی

در ابتدا باید گفت که کشور قبرس شمالی در قسمت شرقی دریای مدیترانه قرار گرفته است و همچنین جزو جزیره‌های محبوب محسوب می‌شود. کشور قبرس به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم بندی می‌شود برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله مقایسه قبرس شمالی با جنوبی را مقایسه کنید. کشور قبرس شمالی یکی از کشور‌های بسیار محبوب دربین ایرانیان برای مهاجرت است به همین علت سالانه تعداد بسیار زیادی از ایرانیان برای ادامه تحصیل و زندگی به این کشور مهاجرت می‌کنند. این کشور برای افرادی که از نظر مالی توانایی بالایی ندارند تا بتوانند در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی تحصیل کنند نیز بسیار مناسب می‌باشد.

ایرانیان مقیم قبرس شمالی

قبرس شمالی یکی از کشور‌های نزدیک به ایران است و افراد زیادی برای این که بتوانند در دانشگاه‌های این کشور به ادامه تحصیل و یا انجام کاری مشغول شوند به آن مهاجرت می‌کنند. برخی از ایرانیان پس از مهاجرت به قبرس شمالی به دیگر کشور‌های اروپایی مهاجرت می‌کنند.
در این کشور هزینه‌های زندگی و تحصیل نسبت به آمریکا و کشور‌های اروپایی بسیار کمتر است. مردم قبرس شمالی بسیار مهربان هستند و همانطور که می‌دانید ایرانی‌ها هم بسیار خونگرم هستند که در نتیجه، ایرانیان قبرس شمالی می‌توانند به راحتی با مردم قبرس شمالی ارتباط برقرار کنند.

ایرانیان قبرس شمالی

11 نکته مهم برای ایرانیان قبرس شمالی

یکی از مهم‌ترین تصمیم‌ها در مورد مهاجرت، انتخاب کشور مقصد است. از بین این همه کشور دور و نزدیک در قاره‌های مختلف جهان، کدام یک را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟ اصلا چه مواردی در تعیین مقصد مهاجرتی اهمیت دارد. براساس پایش سالانه رصدخانه مهاجرت ایران و پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف، جمعیت مهاجران ایرانی در دنیا در سال ۱۹۹۰ میلادی بیش از ۸۲۰ هزار نفر بوده، که این رقم در سال ۲۰۲۰ میلادی بر ۱.۸ میلیون نفر رسیده است. در واقع در ۳۰ سال گذشته، جمعیت مهاجران ایرانی ۲.۲ برابر شده است.

آمار مهاجرت ایرانیان
آمار مهاجرت ایرانیان به کشور‌ها و قاره‌های دنیا

با توجه به آمار سالانه رصدخانه‌های مهاجرت ایرانیان، در این سال‌ها حدود 10% ایرانیان به کشور‌های آسیا و اقیانوسیه، 14% به کشور‌های آفریقایی و عربی، 34% به کشور‌های اروپایی و 42% به کشورهای قاره آمریکا مهاجرت کردند. که با وجود کشور قبرس شمالی در بین کشور‌های اروپایی سهم قابل توجهی از مهاجرت ایرانیان را به خود اختصاص داده است.

مهاجرت به قبرس شمالی
سرچ قبرس شمالی در 5 سال اخیر

تصویر بالا مربوط به میزان سرچ کلمه «قبرس شمالی» توسط کاربران ایرانی در گوگل است. همچنین منبع این عکس Goodle Trands است. همچنین از این عکس میشه به این نتیجه رسید که حجم زیادی از مهاجرت ایرانیان به سمت کشور قبرس شمالی است. در ادامه این مقاله به دلایل علاقه ایرانیان به قبرس شمالی میپردازیم:

1. زنان قبرس شمالی

با توجه به اینکه امروزه قبرس شمالی کشوری اروپایی محسوب می‌شود، فرهنگشان مطابق کشورهایی اروپایی بوده و زنان قبرس شمالی آزادی خوبی دارند و رفته رفته، تاثیر گذاری و نقش پر رنگ‌تری هم در این کشور خواهند داشت. زنان قبرس شمالی از نظر پوشش آزاد هستند و می‌توانند هم با پوشش اسلامی و هم با پوششی اروپایی در جامعه حضور داشته باشند. همچنین نقش زنان در ارگان‌های دولتی این کشور زیاد بوده و این آمار رو به افزایش است.

2. حیوانات خانگی قبرس شمالی

حقوق حیوانات در قبرس شمالی رعایت می‌شود. و ایرانیان هم می‌توانند حیوان خانگی خود را با خود به این کشور بیاورند و هم می‌توانند در قبرس شمالی برای خود حیوان خانگی تهیه کنند. همانطور که شاید انتظارش را داشته باشید بیشترین حیوان خانگی در قبرس شمالی به ترتیب سگ و گربه هستند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله حیوانات خانگی در قبرس شمالی را مطالعه کنید تا از قوانین ورود حیوان خود به این کشور مطلع شوید.

3. گروه تلگرام ایرانیان مقیم قبرس شمالی

اگر از امکانات دنیای مجازی مرتبط با ایرانیان بگوییم، کانال‌های تلگرامی زیادی در این زمینه وجود دارند و می‌توانید با ایرانیانی که در قبرس شمالی هستند ارتباط بگیرید و شرایط آنجارو بهتر درک کنید. همچنین سایتی مانند سایت دیوار در قبرس شمالی وجود دارد، که می‌توانید اجناس خود را داخل آن به فروش برسانید.

4. حمل و نقل در قبرس شمالی

این کشور وضعیت مطلوبی از نظر حمل و نقل دارد. و اگر شما به عنوان مسافر به این کشور سفر کنید، می‌توانید به راحتی به هر جای این کشور بروید. همچنین اگر به این کشور مهاجرت کرده‌اید قیمت ماشین به حدی پایین است که می‌توانید به راحتی ماشین خود را بخرید. این کشور جمعیت کمی داشته و به علت پایین بودن قیمت ماشین، اکثر خانواده‌ها دارای ماشین هستند و به همین موضوع باعث شده تا استفاده از وسایل نقلیه راحت و آسان شود.

تاکسی لفکوشا
تاکسی 24 ساعته
تاکسی دربست
05338654887
05338446421
05338382522

5. جاده‌ها و خیابان‌ها

این کشور جمعیت کمی داشته و به همین دلیل خیابان‌ها و جاده‌ها بسیار خلوت و با کیفیت هستند. و شما برای جابه‌جایی چه در داخل شهر و چه در بیرون شهر، به راحتی می‌توانید، تردد داشته باشید.

6. تفریحات قبرس شمالی

تفریحات زیادی در قبرس شمالی وجود دارد مانند استفاده از سواحل، دریا، پارک‌های آبی و… اما جذاب‌ترین آن‌ها کلوب‌های شبانه هستند که با موسیقی‌های زنده خود، تجربه‌ای بی‌نظیر برای شما می‌سازد. و در این کشور می‌توانید زندگی در شب را تجربه کنید.

7. آب و هوای معتدل

آب و هوای قبرس شمالی به دلیل مجاورتش با دریای مدیترانه، معتدل و مرطوب است. مردم این کشور هرگز زمستان‌های سخت را تجربه نخواهند کرد. میدانیم که عواملی مانند ارتفاع منطقه از سطح دریا، عرض جغرافیایی، دوری و نزدیکی به دریا و موارد مشابه دیگر، تعیین‌کننده آب و هوای یک منطقه هستند.

کشور قبرس درواقع جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه است که بخش شمالی این جزیره، یعنی قبرس شمالی، در همسایگی کشور ترکیه قرار دارد. این کشور ساحلی، یکی از کشورهای محبوب توریست‌های سراسر جهان به شمار می‌رود و از انواع تفریحات ساحلی و هتل‌های جذاب و زیبا بهره می‌برد. آب و هوای قبرس شمالی با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، معتدل و مرطوب است.

8. امنیت

در کشور قبرس شمالی خبری از بی‌امنی نیست. سیستم‌های امنیتی در این کشور روز به روز در حال پیشرفت است به این ترتیب به سادگی می‌توان به این نتیجه رسیده که کشور قبرس شمالی می‌تواند یک مکان بسیار امن برای زندگی محسوب شود. در این کشور برای کودکان بهترین سیستم‌های امنیتی دیده می‌شود به طوریکه کودکان می‌توانند وارد حیطه تحصیل و رشد شوند و هیچ تهدیدی شامل حال آنها نشود.

بانوان به هیچ عنوان در این کشور درگیر بی‌امنی نیستند و می‌توانند با خیالی راحت مشغول به کار شوند. دزدی در کشور قبرس شمالی در سال های اخیر بسیار کم شده است. در این کشور هیچ کس به شما تعرض نخواهد کرد. رتبه امنیت کشور قبرس شمالی روز به روز بیشتر می‌شود و خوشبختانه گزینه خوبی برای زندگی است.

9. واحد پول

پول رسمی قبرس شمالی، لیر است که این واحد پولی در معاملات روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید ملک در قبرس شمالی ، معمولا به پوند است، همچنین در بسیاری از رستوران‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها و… هم ارز لیر و هم ارز پوند پذیرفته می‌شود. مشخصات مردم اصیل قبرس شمالی در پاسپورتشان به سه زبان انگلیسی، یونانی و ترکی نوشته شده است. در دیگر کشور‌های اروپایی واحد پول یورو هستش که باعث سخت شدن سرمایه‌گذاری و مهاجرت می‌شود و همچنین در سال‌های اخیر واحد پول یورو به چالش‌های سختی روبه‌رو شده است. در نتیجه داشتن واحد پول پوند در قبرس شمالی باعث راحت‌تر شدن خرید ملک و اخذ اقامت در این کشور شده است.

10. اقامت آسان

همانطور که در بالا به این ویژگی مورد علاقه ایرانیان برای مهاجرت به قبرس شمالی پرداختیم. اخذ اقامت در قبرس شمالی بسیار راحت بوده و همچنین عدم ضروریت حضور دائم افراد در قبرس شمالی برای دریافت اقامت، سبب علاقه‌ی مهاجران به قبرس شمالی، به عنوان یک کشور مناسب برای مهاجرت شده است.

11. خدمات

اگر در این کشور زندگی می‌کنید، حتما به خدماتی از جمله خدمات نظافتی احتیاج پیدا می‌کنید که در ادامه در این مسیر شما را همراهی می‌کنیم.

خدمات نظافتی
خدمات برقی
05338413995
05338796104

اقامت ایرانیان قبرس شمالی

ایرانیان قبرس شمالی می‌توانند پس از تمام شدن دوره دانشگاهی ویزای پس از فارغ التحصیلی را دریافت کنند؛ که این ویزا تا یک ماه اعتبار دارد و شما باید طی این یک ماه، یک کار مناسب پیدا کنید تا در نهایت مجوز شغلی قبرس شمالی را دریافت نمایید. زمانی که شما یک کار مناسب پیدا کردید، باید از کارفرما بخواهید که به شما جاب آفر بدهد تا با استفاده از آن بتوانید مجوز کاری لازم قبرس شمالی را بگیرید.
در نظر داشته باشید که این مجوز، یک ساله است و شما باید سالانه آن را تمدید کنید. پس از گذشت ده سال کار در قبرس شمالی می‌توانید اقامت دائم بگیرید.

البته برخی از ایرانیان از راه دیگری برای گرفتن اقامت دائم استفاده می‌کنند: شما می‌توانید با خرید ملک در این کشور بسیار راحت‌تر و سریع‌تر اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت کنید. با خرید ملک در قبرس شمالی نیز می‌توانید ویزای یک ساله بگیرید که پس از ده سال قابل تبدیل به ویزای دائم است. از دیگر روش های دریافت اقامت دائم قبرس شمالی، این است که با یک فرد از تبعه قبرس ازدواج کنید.
این ازدواج باید کاملا واقعی باشد و با مستندات ثابت شود.

ایرانیان قبرس شمالی

شرایط ایرانیان قبرس شمالی

قبرس شمالی یکی از کشور‌هایی است که ایرانیان به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانند به آن جا مهاجرت کنند. به همین علت سالانه تعداد بسیار زیادی از ایرانیان به این کشور می‌روند. قبرس شمالی جذابیت و زیبایی خارق العاده‌ای دارد و افرادی که در آن جا زندگی می‌کنند می‌توانند از مناظر طبیعی بهره‌مند شوند. این کشور امنیت بالایی دارد و در حال حاضر با هیچ کشوری از نظر سیاسی و … مشکلی ندارد.

مردم این کشور با توریست‌ها و مهاجرین خارجی بسیار مهربانانه رفتار می‌کنند. جالب است بدانید که در این کشور مدارس رایگان بسیار زیادی وجود دارد که ایرانیان قبرس شمالی می‌توانند فرزندان خود را به آن جا بفرستند.
رانندگی در قبرس شمالی بسیار لذت بخش است چراکه افراد از بوق زدن و ایجاد سر وصدا خودداری می‌کنند.

مردم قبرس شمالی

رفتار مردم با ایرانیان قبرس شمالی

در کشور قبرس شمالی خانواده از جایگاه ویژه‌‌ای برخوردار می‌باشد، و باید به بزرگ‌‌ترها تحت هر شرایطی احترام گذاشت. معمولا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، ارتباطی صمیمی با نوه‌هاشان برقرار می‌کنند و بهتر است این نکته مهم را در سفر به قبرس شمالی به خاطر بسپارید که مردم قبرس شمالی دوست ندارند کسی اشتباهاتشان را در جمع به رویشان بیاورد! و به اصطلاح نصیحتی کند.

نکته مهم دیگری که خوب است به آن توجه کنید این است که اگر کسی شما را به خانه‌اش دعوت کرد شما عزیزان می‌توانید هدیه‌ای مثل شیرینی، کاپ کیک یا خوردنی خوشمزه دیگری با خود همراه ببرید. در ادامه متوجه این نکته خواهید شد که رفتار مردم قبرس شمالی همانند مردم کشور عزیزمان بسیار شبیه و جذاب است. همچنین توصیه‌های گفته شده در این مقاله تجربیات شخصی خودمان است و هدف ما از این گفته‌ها آشنایی شما با رفتار مردم کشور قبرس شمالی است و امیدوارم که به شما کمک کند.

آداب و رسوم مردم قبرس شمالی

قبرس شمالی جزیره‌ای سرشار از افسانه‌ها می‌باشد که در تمام طول سال غرق در نور و آفتاب تابان خورشید مدیترانه بوده و با تاریخی چند هزار ساله که شاهد به‌وجود آمدن تمدن‌‌های گوناگون و فرمانروایان مختلف از اسکندر کبیر تا کلوپاترا بوده است و هیچ جای تعجب نیست! چرا که زیبایی‌های آن ناخداگاه به انسان حس خواستن، عشق و وابستگی می‌دهد؛ در قبرس شمالی الهه زیبایی به اسم آفرودید وجود دارد، و گردشگران قبرس شمالی هرساله برای دیدنی‌های منحصربه‌فرد این کشور سفر می‌کنند.

روابط اجتماعی مردم قبرس شمالی

برای مردم قبرس شمالی، خانواده نقش مهم و قابل احترامی را داراست و شما در این کشور خواهید دید که احترام خاصی به بزرگسالان گذاشته می شود؛ عقاید مذهبی نیز در این جامعه می‌باشد ولی به همه عقاید به‌طور برابر احترام گذاشته می‌شود. لازم به ذکر است که چه برای اولین بار با کسی ملاقات داشته باشید یا چه با شخصی برخورد کنید که مدتی طولانی او را میشناسید، مرسوم هستش که به همدیگر دست بدهید.

در ضمن بهتر است که رفتاری متواضعانه داشته باشید و به اصطلاح خودمان رفتار خاکی داشته باشید. همچنین خوب هستش که تعارف دیگران برای نوشیدن قهوه یا خوردن غذا را رد نکنید.😉 نکته مهم دیگر که وجود دارد این است که برای اکثر موارد، لباس های غیر رسمی نیز پذیرفته است، ولی چه خوب که در هر مکانی لباس مناسب خودش را بپوشید.

بهترین شهر‌ها برای زندگی ایرانیان قبرس شمالی

اگر آوازه زیبایی سواحل و شهرهای قبرس شمالی به گوشتان خورده باشد، حتما به این سوال فکر کرده‌اید و به دنبال جواب آن هستید. خبر خوب اینکه در این مقاله قرار است پاسختان را پیدا کنید. قبرس، شرقی‌ترین جزیره مدیترانه است! که به دلیل جاذبه‌های تاریخی، غذاهای متنوع، معماری دیدنی و سواحل زیبایش به بهشت روی زمین و مروارید مدیترانه معروف است و یکی از مقصدهای مهاجرتی محبوب در بین ایرانیان به شمار می‌رود.

قبرس شمالی یکی از زیباترین و بهترین مقاصد مهاجرتی برای ایرانیان است. در سال‌های گذشته این کشور، زیرساخت‌های اقتصادی خود را بهبود زیادی بخشیده و این مسأله باعث شده تا این کشور مورد توجه بسیاری از ایرانیان برای زندگی قرار بگیرد. اما تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام شهر این جزیره برای زندگی بهتر است کار آسانی نیست. چرا که هر قسمت از قبرس شمالی زیبایی و جذابیت خود را دارد.

ایرانیان قبرس شمالی

شهر نیکوزیا

شهر نیکوزیا پایتخت قبرس شمالی و یکی از شهرهای مناسب زندگی ایرانیان است. این شهر به عنوان 20 شهر برتر اروپا شناخته می‌شود. البته اگر به دنبال جذابیت‌های ساحلی هستید نیکوزیا مانند سایر شهرهای این جزیره دارای مناطق ساحلی نیست، اما دقیقا به همین دلیل و نبودن گردشگران زیاد در این شهر، در نیکوزیا قیمت‎‌‌ها مقرون به صرفه‌تر از سایر شهرهاست. سبک معماری این کلان شهر قدیمی و ترکیبی از سبک زندگی شهری و روستایی است اما ساختمان‌های مدرن هم در گوشه و کنار آن به چشم می‎خورند.

نیکوزیا یک شهر دانشجویی است و جمعیت دانشجویی آن بیش از 34,000 نفر است. هر ساله جشنواره‌های زیادی در دانشگاه‎‌های نیکوزیا برگزار می‎شود و این دانشگاه‎‌ها میزبان هنرمندان بسیاری هستند. همچنین از میان همه شهرهای قبرس شمالی، شهر نیکوزیا به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، دارای بهترین سیستم حمل و نقل است. این شهر در میان قاره آفریقا، اروپا و آسیا واقع شده است و مسافران از طریق فرودگاه‌های بین‌المللی و بنادر حمل و نقل می‎توانند به راحتی رفت و آمد کنند.

شهر فاماگوستا

فاماگوستا از شهرهای بزرگ و قدیمی است که در سواحل شرقی جزیره قبرس شمالی قرار دارد. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زیادی است و سواحل زیبایی دارد. در این شهر سالانه جشنواره و فستیوال‌های متعددی از جمله جشنواره انگور Mehmetcik(Galateia) و جشنواره سالانه اسکله (Iskele) برگزار می‌شود. فاماگوستا پایتخت دریایی قبرس شمالی محسوب شده و دارای عمیق‎‌ترین و بزرگترین بندر ماهیگیری قبرس شمالی است که کشتی‌های بزرگ در آن پهلو می‌گیرند.

شهر گیرنه

شهر گیرنه یا کایرنیا از دیگر شهرهای قبرس شمالی مناسب زندگی ایرانیان است، که به عنوان یک مرکز اقتصادی پر از دانشجو و گردشگر است. این شهر سواحل شنی زیبایی دارد و در شمال قبرس قرار گرفته است که البته به علت شلوغی برای کسانی که به سر و صدا عادت ندارند و به دنبال آرامش هستند، ممکن است مناسب نباشد. اما فضای سبز، هتل‌های لوکس، جاذبه‌های تاریخی مانند قلعه کایرنیا و همچنین قیمت‌های مناسب زندگی و دسترسی عالی به سایر مناطق و کشورهای اطراف از طریق بندر و فرودگاه، از مزایای گیرنه به حساب می‌آید.

همچنین این شهر دارای 3 دانشگاه مهم از جمله دانشگاه گیرنه، دانشگاه آمریکایی گیرنه و دانشگاه علوم قبرس است و همه امکانات رفاهی از قبیل کافه، رستوران، بانک، خدمات شهری و … در گیرنه به راحتی در دسترس است.

هزینه زندگی ایرانیان قبرس شمالی

به طورکلی می‌توان گفت، هزینه‌ زندگی در قبرس شمالی بسیار مقرون به صرفه‌تر از کشورهایی مثل ترکیه، اسپانیا و قبرس جنوبی و دیگر کشور‌های اروپایی است. این هزینه‌ها شامل غذا، تحصیل، خرید و اجاره املاک، مالیات، خرید و اجاره خودرو و … است که میزان آن به طور میانگین بسیار ارزان‌تر و مناسب‌تر از سایر مقاصد و کشورها در مدیترانه و اروپاست.

شب یلدا در قبرس شمالی

شب یلدا یا شب چله یکی از قدیمی‌ترین جشن‌های ایرانی است که از تاریخ و پیشینه‌ی قدیم ایران به یادگار مانده. این شب از تمام شب‌های سال بلندتر است و اجداد ما هر سال آن را جشن می‌گرفته‌اند. شب یلدا در واقع از زمان غروب آفتاب در آخرین روز پاییز یعنی ۳۰ آذر شروع می‌شود و با طلوع آفتاب در اولین روز زمستان یعنی اول دی به پایان می‌رسد. ایرانیان ساکن در قبرس شمالی همانند دیگر ایرانیان در سراسر جهان شب یلدا را جشن می‌گیرند و جشنواره‌هایی مثل کنسرت خواننده محبوب ایرانی محسن ابراهیمی‌زاده در سال 1400، در شهر فاماگوستا برگزار می‌کنند.

قبرس شمالی، معروف به مروارید مدیترانه با جمعیت تقریباً 326 هزار نفر و همچنین پنجمین کشور امن دنیا بعلاوه این کشور بخاطر واحد پول لیر هزینه زندگی بسیار پایینی داشته و با توجه به اینکه پتانسیل رشد بسیار زیادی دارد؛ یک انتخاب بسیار مناسب برای مردمان کشورهایی هستش که تورم بالایی دارد.

از معایب قبرس شمالی می‌توان به آب و هوای گرم این کشور و یا ساختار تقریباً قدیمی این کشور اشاره کرد. همچنین ما در مقاله‌ای جداگونه معایب این کشور را بررسی خواهیم کرد.

آینده قبرس شمالی از دو حالت خارج نیست: 1. کشوری مستقل که بیشتری امکان را دارد و در این صورت سرمایه‌گذاران به شدت سود می‌کنند. 2. پیوستن به قبرس جنوبی وا ساخت یک قبرس واحد که در این صورت هم سرمایه‌گذاران بیشترین سود‌ها را تجربه می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله آینده قبرس شمالی را بخوانید.

قبرس شمالی از واحد پول لیر و قبرس جنوبی از واحد پول یورو استفاده می‌کند، که می‌توانید متوجه هزینه‌هایی پایین در قبرس شمالی شوید. همچنین قبرس شمالی پتانسیل رشد بالایی داشته و برای سرمایه‌گذاران انتخاب مناسبی است.

مجموعه علایی با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری با مشاوره های دقیق و کامل خود در خدمت شماست تا شمارا از مبدا تا قلب دریای مدیترانه یاری کند.

ارتباط با ما

09124256379
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =