بلوار آیت الله کاشانی،نبش خیابان رامین شمالی

برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید:

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

فهرست مطالب

تاریخ آخرین تغییرات: 7 بهمن 1402

املاک در قبرس شمالی

باید گفت که در چند سال گذشته مهاجرت از طریق خرید ملک در قبرس شمالی بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. کشور قبرس شمالی یکی از نزدیک ترین کشور های نزدیک به ایران است، و به دلیل داشتن دانشگاه های مجهز، وضعیت اقتصادی مناسب و… به یکی از مقاصد پر طرفدار برای ایرانی ها تبدیل شده است.از این رو بسیاری از ایرانی ها به سمت این کشور جذب میشوند.

به دلیل بالا رفتن سطح رفاه در این کشور صلاحیت خرید ملک در قبرس شمالی بسیار بالا رفته است و شما میتوانید با کمترین و به صرفه ترین مبلغ ممکن ملک خود را خریداری کنید. پول رسمی قبرس شمالی، لیر است که این واحد پولی در معاملات روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید ملک در قبرس شمالی، معمولاً به پوند است. مشخصات مردم اصیل قبرس شمالی در پاسپورتشان به سه زبان انگلیسی، یونانی و ترکی نوشته شده است و هنوز از منظر اتحادیه اروپا مجموعه‌ی خاک قبرس متعلق به اروپا می‌باشد.

 سادگی روند اخذ اقامت در قبرس شمالی و همچنین عدم ضروریت حضور دائم افراد در قبرس شمالی برای دریافت اقامت، سبب علاقه‌ مهاجران به قبرس شمالی، به عنوان یک کشور مناسب برای مهاجرت شده است.هلدینگ اعلایی با بیش از 7 سال سابقه در زمینه مهاحرت و دریافت اقامت از طریق خرید ملک و… در این مسیر در خدمت شما است تا بهترین مشاوره و راهنمایی را در اختیار شما قرار دهد

خرید ملک در قبرس شمالی

شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از بهترین مناطق برای تعطیلات اطراف دریای مدیترانه است. اما اصولا بیشتر افراد سعی میکنند این تعطیلات خود را دائمی کنند و راحت بتوانند هر زمان که دلشان بخواهد در این کشور بمانند یا اینکه به طور دائمی مستقر شوند. البته این موضوع که هزینه خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ارزانتر از کشور های دیگر مخصوصا قبرس جنوبی است.

کشور قبرس شمالی از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است؛ وجود آب و هوای خوب و مدیترانه ای، عاری از هرگونه آلودگی همچنین پایین بودن جرم و جنایت این شرایط را فراهم کرده است تا افراد از بیشتر کشور های اروپایی و اسکاندیناوی به خصوص از ایران این کشور را به عنوان کشور مقصد انتخاب کنند.

برای خرید ملک در قبرس شمالی لازم به فرایند پیچیده ای نیست و شرایط سختی ندارد. با داشتن یک پاسپورت و گواهی عدم سوء پیشینه میتوانید ملک خود را خریداری کنید. و زمانی که اقدام به خرید ملک میکنید، با پرداخت 30% از ارزش ملکتون و ثبت درخواست خود در انجمن شهرداری این کشور یک پروسه یک ماهه را در پیش دارید.به طور کلی هر فرد اجازه خرید یکی از این موارد را دارد:یک واحد آپارتمانی، یک واحد ویلایی یا… اما اگر قصد خرید بیش از این ها را داشته باشد.با اینکه قولنامه رسمی میشود،اما باید نیم درصد مالیات پرداخت شود؛ همچنین در سند ذکر خواهد شد که این ملک در اداره ثبت اسناد تنها توسط این فرد قابل معامله است.

 خرید ملک در قبرس شمالی یکی از ساده ترین روش ها برای مهاجرت شما عزیزان است. اما به هر حال شما وارد خاک یک کشور دیگری میشوید که اطلاعات دقیق و کاملی از آن ندارید. نگران نباشید کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا در صفر تا صد مهاجرتتان شمارا همراهی کنند. پس برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما ارتباط برقرار کنید. همچنین میتوانید با خواندن مقاله مهاجرت به قبرس شمالی تا حدی متوجه شرایط این کشور شوید.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

 اگر شما در هر کشوری که هستید سابقه کیفری ایجاد کرده باشید، اجازه خرید ملک در این کشور را ندارید. همینطور قبل از خرید ملک و در آن پروسه یک ماهه از شما آزمایشاتی گرفته میشود که شرایط جسمی و سلامتتان مشخص شود.

1- انتخاب ملک مورد نظر

شما ابتدا باید ملک مورد نظر خود را با توجه به شرایط خودتان و آن واحد و محیطی که میخواهید در این کشور انتخاب کنید. همچنین باید انتخاب کنید در کدام شهر یا در چه پروژه ای میخواهید زندگی یا سرمایه گذاری کنید.

2- پیش پرداخت

هنگامی که ملک خود را انتخاب کردید و قصد خریداری آن را دارید، برای اینکه آن ملک به اسم شما ثبت شود باید به اندازه 1000 تا 2000 ذلار مبلغی به عنوان رزرواسیون پپردازید تا به شما اجاره بدن ظرف 30 تا 40 روز کاری پیشپرداختتان را پرداخت کنید. لازم به ذکر است که هنگام پرداهت 30% اولیه مبلغ رزرواسیون از آن کسر خواهد شد.

3- بررسی ملک

قبل از پرداخت مبلغ کارشناسان مهاجرتی هلدینگ اعلایی به شما کمک میکنند تا از صحت ملک انتخابی خود مطمئن شوید. و در صورت وجود هرگونه مشکل مبلغ پیش پرداخت سریعا به حسابتان بازگردانده میشود.

4- تنظیم قرارداد

 قرارداد فروش داخل دفتر رسمی کمپانی انجام میشود. در این قرارداد تمام شرایط و ضوابط فروش ملک، مشخصات ملک، طرح پرداخت و… لحاظ میشود. سپس شما بین 30 تا 40 روز فرصت دارید تا کل مبلغ یا طبق توافق پیش قسط را پرداخت کنید.

بر اساس قانون جدید خرید ملک در قبرس شمالی، بعد از امضای قرارداد، خریدار باید ظرف 21 روز، حق تمبر را پرداخت کند و قرارداد را در اداره ثبت‌اسناد املاک، ثبت کند. شایان‌ذکر است که حق تمبر خرید ملک در قبرس شمالی، 0.5 درصد از کل قیمت ملک است. هدف از این قانون جدید حفاظت از حقوق مالکیت خریدار است. پس از ثبت قرارداد در ثبت اسناد و املاک، فروشنده نمی‌تواند این ملک را به شخص دیگری بفروشد یا آن را تحت رهن و اجاره قرار دهد.

5- مجوز خرید

افراد غیر قبرسی برای دریافت مجوز انتقال سند مالکیت، به انجمن شهرداری قبرس شمالی مراجعه کنند. برای خرید خانه در قبرس شمالی باید درخواست مجوز خرید بدهید؛ مدارک لازم برای دریافت مجوز خرید، فتوگپی پاسپورت و گواهی عدم سوء پیشینه است.

6- انتقال سند مالکیت

وقتی که مجوز خرید را از شهرداری قبرس شمالی دریافت کردید. باید مالیات مربوط به انتقال ملک را بپردازید. پس از آن کمپانی مالکیت ملک که 5% از کل ارزش ملک است را در اداره ثبت اسناد به نام شما منتقل میکند.

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

در حال حاضر با خرید ملک مسکونی به صورت نقد یا اسقاط، می‌توانید اقامت خود و خانواده‌تان را دریافت کنید. در صورت گرفتن اقامت، از مزایای تحصیل رایگان، خدمات درمانی رایگان، حساب ارزی و اجازه کار قانونی بهره‌مند می‌شوید.

نحوه گرفتن اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

پس پرداخت پیس قسط اولیه (30% مبلغ ملک) و عقد قرارداد با سازنده، با مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی انتقال سند انجام می‌شود.

هزینه خرید خانه در قبرس شمالی

حداقل هزینه خرید ملک در قبرس شمالی به پول ایران از 4.000.000.000 تومان به بالا است.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

امروزه قبرس شمالی، یکی از مهم‌ترین مراکز سرمایه‌گذاری در بخش توریسم برای مردم دنیا است. شرکت‌های بین‌المللی بسیاری در بخش‌های گردشگری این کشور ورود کرده‌اند تا این جزیره‌ امن دریای مدیترانه، پذیرای سرمایه‌گذارانی با تمام ملیت‌ها باشد.

خرید ملک راهی است که: بسیاری از مردم ایران برای گذراندن ایام تعطیل، دوران بازنشستگی، آینده فرزندان خود و… آن را انتخاب می‌کنند. خرید ملک در قبرس شمالی با هزینه‌ کم زندگی، درآمد نسبتاً بهتر در مقابل دیگر کشورها، آرامش وصف نشدنی، مقصدی جذاب و دوست داشتنی برای مردم ایران و همچنین بزرگترین ویژگی که حائز اهمیت است، امنیت در قبرس شمالی است. قیمت ملک در قبرس شمالی تفاوت چندانی با املاک در ایران ندارد و چه بسا در بسیاری از مناطق ایران قیمت‌ها بسیار بالاتر از قیمت خانه در قبرس شمالی است.

سود ما از خرید ملک

  1. بهترین قیمت‌ها در بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی
  2. گرفتن اقامت دائمی
  3. اجازه قانونی کار 
  4. شرایط آسان پرداخت
  5. رشد سالیانه قیمت ملک بین ۸ تا ۱۲٪
  6. خرید ملک به عنوان خاکی از اتحادیه اروپا
  7. زندگی در بین امن‌ترین کشور‌های جهان
  8. بهرمندی از تمام حقوق شهروندان این کشور
خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی، به نسبت دیگر کشورهای منطقه و دیگر جزایر دریای مدیترانه بسیار مناسب‌تر است. به این دلیل است که، مهاجران زیادی از سراسر دنیا برای گذراندن دوران تفریح خود ملکی در قبرس شمالی خریداری می‌کنند. اینکه برای خرید ملک در قبرس شمالی، چقدر باید هزینه کرد؟ یک سوال کلی است که به عوامل بسیاری بستگی دارد.

خیلی از خریداران ملک در قبرس شمالی معمولاً با این چالش مواجه می‌شوند که مبلغ تمام شده‌ خرید ملک و اقامت در قبرس شمالی بیشتر از مبلغی است که در ابتدا به آنها اعلام شده بود. ما در هلدینگ علایی می‌کوشیم تا شما را از برخورد با چنین چالش‌هایی دور کنیم.

به همین دلیل تمام مخارج و هزینه‌های جانبی خرید ملک را با شما در میان می‌گذاریم و شما با بررسی موارد گفته شده می‌توانید شرایط خود را برای خرید ملک در قبرس شمالی بررسی نموده و پیش از مهاجرت و یا اقدام برای خرید ملک از تمام هزینه‌های آن مطلع باشید.

خرید ملک در قبرس شمالی به دو دسته ثابت و متغیر تقسیم می شوند:

  1. هزینه‌هایی که به میزان ارزش ملک خریداری شده توسط شما بستگی دارند، هزینه‌های متغیر نامیده می‌شوند.
  2. هزینه‌هایی که ارتباطی به قیمت ملک خریداری شده‌ شما ندارند را، هزینه‌های ثابت خرید ملک در قبرس شمالی می‌دانیم.
خرید ملک در قبرس شمالی

بهترین مناطق برای خرید ملک در قبرس شمالی

در طول قرن‌ها یکی از دلایلی که شعله‌های جنگ را بر می‌افروخت، تمایل برای به تسخیر در آوردن مکان مناسب برای زندگی بوده است. از این رو قبرس شمالی جنگ‌های زیادی را در گذر زمان به خود دیده است. جزیره‌ای که دارای بهترین شرایط آب و هوایی است، جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد، پنجمین کشور امن دنیا است و… که همه این موارد از دلایل محبوبیت این جزیره است.

این خصوصیات از گذشته در این کشور وجود داشته و هنوز هم می‌توان با تکیه به این دلایل گفت، تمام شهر های قبرس شمالی برای خرید ملک منطقه‌ای مناسب است و شما می‌توانید با خرید ملک در قبرس شمالی بدون در نظر گرفتن منطقه آن یقینا‌ً بدانید که سرمایه‌گذاری درستی انجام داده‌اید. اما هلدینگ علایی مناطقی که شرایط مناسب‌تری دارد را در ادامه به شما معرفی خواهد کرد.

خرید ملک در قبرس شمالی

لانگ بیچ اسکه

منطقه لانگ بیچ نه تنها بهترین منطقه برای خرید ملک می‌باشد، بلکه بهترین منطقه برای خرید ملک در تمام دنیاست. این ادعایی است که مجله اقتصادی فوربس آمریکا مطرح کرده است. در مقاله‌ای که در ماه فوریه سال 2021 در مجله فوربس امریکا به چاپ رسید 5 منطقه از بهترین مناطق جهان برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک به ترتیب اولویت مطرح گردید. که در راس آنها منطقه اسکله و ساحل زیبای لانگ بیچ قرار داشت.

شهرک سازی‌های جذاب، قیمت‌های مناسب، نزدیکی با ساحل، امکانات رفاهی مناسب، تفریحات پر تنوع و… از جمله ویژگی‌هایست که لانگ بیچ را به صدر جدول عنوان بهترین منطقه برای خرید ملک در قبرس شمالی می‌رساند.

پروژه لانگ بیچ
پروژه لانگ بیچ

اسن تپه

اسن تپه محله‌ای است در شرق قبرس شمالی که از جمله مناطقی است که برای خرید ملک در قبرس شمالی پیشنهاد می‌شود. این منطقه را قسمتی از بهشت می‌دانند. دریای زلال، غروب‌های دیدنی، کوه‌های زیبا، تفریحات بی‌نظیر دریایی و مناظر بی‌همتا و دیدنی اسن تپه را منطقه‌ی رویایی توریست‌های سراسر دنیا کرده است. خرید ملک در این منطقه می‌تواند شما را به سمت یک زندگی رویایی سوق بدهد. آنچنان که می‌شود تصور کرد که همیشه در حال تفریح هستید.

قیمت‌های مناسب، امکانات بی‌شمار، محیطی مناسب، رستواران‌هایی زیبا و زمین گلف این منطقه جاذبه‌هایست که شما را برای خرید ملک در این منطقه از قبرس شمالی می‌کشاند.

پروژه اسن تپه
اسن تپه

فاماگوستا

این شهر تاریخی که مورخان معتقدند! لئوناردو داوینچی درگیر طراحی خیابان‌های آن بوده است. از مقاصد توریستی در قبرس شمالی محسوب می‌شود و در چند سال گذشته رشد چشمگیری در ساخت و ساز داشته و سهم قابل توجه‌ای از بازار املاک در قبرس شمالی را به خود اختصاص داده است.

فاماگوستا، که به زبان محلی ماگوسا یا گازی ماگوسا نام دارد. علاوه بر توجه به صنعت توریسم هر ساله پذیرای دانشجویان متعددی از سراسر دنیاست. دانشگاه‌های این شهر از امکانات خوبی برخوردارند، از این رو متقاضیان خرید ملک در این شهر بسیار زیاد می‌باشند. خرید ملک در این منطقه از قبرس شمالی، برای آن دسته از افرادی که به فکر ادامه تحصیل خانواده خود هستند بسیار توصیه می‌شود.

خرید ملک در قبرس شمالی
شهر فاماگوستا

گیرنه

گیرنه، از جذاب‌ترین مناطق توریستی دنیاست. آب و هوایی معتدل و مناسب، تفریحات بیشمار آبی و تاریخی که در خیابان‌های این شهر قابل مشاهده است را می‌تواند از ویژگی‌های این منطقه دانست. این شهر پر از اماکن و جاذبه‌های تاریخی است و به دلیل همین جاذبه‌های توریستی، یکی از اصلی‌ترین مقاصد برای خریداران ملک در قبرس شمالی محسوب می‌شود.

بندر گیرنه
بندر گیرنه

جمع بندی

در طول تاریخ و از ابتدای زندگی بشریت انسان‌ها سعی داشته‌اند بهترین مکان را برای سکونت انتخاب کنند. مکانی که بتوانند در آن با خیالی آسوده زندگی کنند، کشاورزی کنند، رودخانه و یا دریایی در اطراف آنها باشد، از خطرات طبیعی مانند: سیل، طوفان، بهمن و… در امان باشند، از همسایگان و شرارت‌های زمانه دور باشند و شاید صدها دلیل دیگر که ما در این زمان به آن نیاندیشیده‌ایم.

حتما هنوز هم ما بدنبال انتخاب بهترین مکان برای زندگی هستیم، خرید ملک در قبرس شمالی به شما این فرصت را می‌دهد تا از زندگی خود لذت ببرید. اگر هنوز هم فکر می‌کنید صاحب خانه شدن، یک رویا است با هلدینگ علایی می‌توانید به راحتی به این رویای خود برسید.

مجموعه علایی با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری با مشاوره های دقیق و کامل خود در خدمت شماست تا شمارا از مبدا تا قلب دریای مدیترانه یاری کند.

ارتباط با ما

09124256379
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =