بلوار آیت الله کاشانی،نبش خیابان رامین شمالی

برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید:

مراکز خرید قبرس شمالی

مراکز خرید قبرس شمالی

فهرست مطالب

تاریخ آخرین تغییرات: 7 بهمن 1402

خرید کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات برای همه ماست. همه ما زمانی که به مسافرت می‌رویم، در کنار تفریح، امکان ندارد سری به مراکز خرید آن شهر یا کشور نزنیم. اگر قصد مهاجرت و یا سفر به کشور قبرس شمالی را دارید، بهتر است بدانید که این کشور از لحاظ وجود مراکز خرید، پیشرفته نبوده و شما نمی‌توانید مراکز خرید زیادی در این کشور پیدا کنید. اگر قصد دارید با مراکز خرید در قبرس شمالی آشنا شوید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هلدینگ علایی

درباره مراکز خرید قبرس شمالی

مراکز خرید قبرس شمالی بهترین محل است برای جستجوی هر جنسی که شما بخواهید. حتی اگر برند یا مارک خاصی را دنبال می­‌کنید؛ می­‌توانید بهترین نوع و ورژن اصلی آن را در مراکز خرید قبرس شمالی بیابید.

با وجود سوپر مارکت‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های مواد غذایی متنوع مانند لمار و آسترو که در قبرس شمالی وجود دارد اگر بخواهیم بهترین و معتبرترین فروشگاه­‌ها را دنبال کنیم باید به دو شهر زیبا و لوکس گیرنه و نیوکوزیا سفر کنیم. 

مراکز خرید در قبرس شمالی به دلیل بزرگ‌تر بودن مغازه­‌ها و وابستگی به صنعت تورسیم تفاوت عمده­‌ای با مراکز خرید در قبرس جنوبی دارد. اگر به دنبال خرید لباس‌های ارزان قیمت هستید درمراکز خرید قبرس شمالی می­‌توانید مدل­‌های کپی یا فیک را بیابید. اما اگر کیفیت و برند برایتان مهم است باید مقداری زیادی دست به جیب شوید و مغازه­‌های فراوانی را بیابید که آخرین مدل‌­های روز جهانی را عرضه می‌کنند.

بهترین مراکز خرید قبرس شمالی

مرکز خرید سیتی مال

این مرکز خرید یکی از دلایلی است که قبرس شمالی را در لیست بهترین مکان‌های دیدنی دنیا قرار داده است. بنابراین می‌توان نام آن را در لیست بهترین مراکز خرید قبرس شمالی نیز گنجاند.

این مرکز خرید بزرگ در فاماگوستا واقع شده است که در آن انواع محصولات متنوعی را می‌توان یافت. این مجموعه از نظر محصولاتی که می‌توان در آن یافت از دیگر مراکز خرید قبرس شمالی متفاوت است. چرا که می‌توان هدایای دست‌ساز زیبا، مغازه‌های عتیقه فروشی و بسیاری از بوتیک‌های دیگر را در آن یافت.

در این مکان شما می‌توانید به همراه کودکان خود نیز تجربه خریدی به یادماندنی را داشته باشید. چرا که برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند نمایش‌های رقص، بازی‌ها، فعالیت‌های مختلف برای بچه‌ها و موارد دیگر در آن اجرا می‌شوند که می‌توانند برای کودکان سرگرم‌کننده باشند.

مرکز خرید سیتی مال قبرس شمالی به زیبایی تزیین شده است و تزیینات آن از فصلی به فصل دیگر (کریسمس، سال نو و …) تغییر می‌کند.

آدرس: خیابان ابراهیم کاظم، منطقه فاماگوستا ۹۹۴۵۵۰
ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
امکانات: سوغاتی‌های دست‌ساز، عتیقه‌جات، بازی، نمایش رقص

سیتی مال
نمای بیرونی سیتی مال

مرکز خرید نیکوزیا مال

مرکز منطقه نیکوزیا محل قرار گیری این مرکز خرید در قبرس شمالی می‌باشد. به همین دلیل نیکوزیا مال نامیده شده است. چندین سال پیش این مرکز خرید دچار یک بحران مالی شد و فعالیت خود را برای مدتی متوقف کرد.

اما پس از چند سال، دوباره نیکوزیا مال به عنوان یکی از مرکز خرید قبرس در کانون توجه بومیان و گردشگران قرار گرفت. پس اگر قصد یک خرید هیجان‌انگیز را دارید بهتر است در سفر به قبرس شمالی حتما سری به این مجموعه نیز بزنید و از مغازه‌های جذاب آن دیدن کنید.

نیکوزیا مال وسعتی در حدود ۸۲۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده و به طور تقریبی بیش از ۱۵۰ مغازه را در خود جای داده است. این مرکز خرید ادعا دارد که اگر یک بار از آن خرید کنید حتما بارها و بارها به آن باز خواهید گشت. همچنین نیکوزیا مال دارای سوپر مارکت اختصاصی خود به نام سوپرمارکت آتینیتیس است.

برخی از محبوب‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های قبرس شمالی از جمله تاکو بل، کافه نرو و بسیاری موارد دیگر در این مکان شعبه دارند. سوپرمارکت نیکوزیا مال واقعا ارزان است و اجناس آن از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

آدرس: خیابان مادرید ۲، منطقه نیکوزیا ۲۳۰۶، قبرس
ساعت کاری: در تمامی ایام هفته از ساعت ۱۰ تا ساعت ۸ شب (بخش رستوران در ساعت ۱۰:۳۰ شب تعطیل می‌شود)
امکانات: سالن، بانک، دستگاه‌های خودپرداز، فروشگاه رفاه، خرید، سرگرمی، غذاخوری

مراکز خرید قبرس شمالی
نمایی از مرکز خرید بزرگ نیکوزیا مال
کارشناسان علایی

کارشناسان هلدینگ علایی

در صورت اطلاعات دقیق‌تر و بهترین راهنمایی با توجه به شرایط شما می‌توانید با کارشناسان ما در هلدینگ علایی در ارتباط باشید.

مرکز خرید قبرس

مرکز خرید قبرس، یک مرکز خرید بزرگ است که به تازگی توسعه یافته و بازسازی شده. فروشگاه‌‌های زیاد و رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه در این مرکز خرید وجود دارند.

از جمله: شبعه KFC و استارباکس و…، شما اگر با وسیله نقلیه شخصی خود به این مرکز خرید بروید به هیچ عنوان برای پیدا کردن جای پارک اذیت نمی‌شوید، زیرا پاکینگ بسیار بزرگی در مرکز خرید قبرس وجود دارد. همچنین یک سینما در این مرکز خرید وجود دارد که چند فیلم به زبان انگلیسی در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

اگر خانه یا هتل شما از مرکز خرید قبرس دور بود اصلاً نگران نباشد، چون یک اتوبوس از مرکز نیکوزیا به مرکز خرید قبرس وجود دارد. این مرکز خرید دارای اینترنت رایگان و تهویه هوا هستش و تمام نکات بهداشتی در این مرکز خرید رعایت شده است.

آدرس: استروولوس، نیکوزیا 1048، قبرس
ساعت کاری: در تمامی ایام هفته از ساعت 9 تا ساعت 10 شب
امکانات: رستوران، فود کورت، دستگاه‌های خودپرداز، فروشگاه رفاه، سرگرمی، پارکینگ

مرکز خرید قبرس
مرکز خرید قبرس در کریسمس

مرکز خرید فرودگاه 1001

یک مرکز خرید متمایز که در نزدیکی فرودگاه واقع شده است، به شما این امکان را می‌دهد در مسیر خود به فرودگاه ارجان و از آن از آن بازدید کنید. شما می‌توانید انواع مختلفی از فروشگاه‌ها را در داخل پیدا کنید، از جمله فروشگاه‌های پوشاک زنانه، مردانه، کودکان، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و یک سوپرمارکت بزرگ، به غیر از آن امکانات زیادی از جمله رستورانی با فضای نشیمن بزرگ، فضایی پر از بازی برای کودکان، پارکینگ رایگان و بسیاری از امکانات و فروشگاه‌های دیگر را شامل می‌شود.

آدرس: دمیرهان، نیکوزیا، قبرس
ساعت کاری: در تمامی ایام هفته از ساعت 10 تا ساعت 9 شب
امکانات: رستوران، فود کورت، دستگاه‌های خودپرداز، فضای باز، زمین بازی کودکان، پارکینگ

فود کورت مرکز خرید فرودگاه 1001

مرکز خرید بازار گیرنه

بازار گیرنه یکی از بهترین بازارهای قبرس شمالی است که هیچ مشتری دست خالی از آن بر نمی‌گردد. در اینجا اجناس مختلفی عرضه می‌شود که در میان آنها صنایع دستی کشور قبرس و سوغاتی‌ها بیشتر خودنمایی می‌کند. فروشگاه‌های این بازار بزرگ هستند و بهترین اجناس را عرضه می‌کنند. برخی از اجناس نیز از میان برندهای معروف جهانی هستند و قیمت آنها نیز مناسب است.  فروشگاه‌های بازار شهری گیرنه، دلار و یورو نیز از مشتریان قبول می‌کنند. از جمله وسایلی که در این بازار به فروش می‌رسد باید به لوازم چرمی، وسایل غواصی، البسه، جواهرات و…. اشاره کرد. همچنین محصولاتی مانند پنیر هالومی، یکی از پرمصرف‌ترین محصولاتی که به نماد جزیره تبدیل شده و مربای آلیک، که یک مربای محلی است نیز در اینجا به فروش می‌رسد.

بازار گیرنه فروشگاه‌های سوغاتی، عکس‌های یادگاری و مغازه‌های مختلف به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. این بازار به عنوان یک مرکز تجاری و خرید در کرنیا در نظر گرفته می‌شود، و یکی از جاذبه های گردشگری در قبرس شمالی نیز می‌باشد. با انتخاب اینجا برای خرید، به راحتی می‌توانید بسیاری از چیزهایی که بدنبال آن هستید را خرید کنید و همزمان از گردش در آن لذت ببرید.

آدرس: بازار گیرنه، نیکوزیای شمالی، قبرس شمالی
ساعت کاری: در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۸ شب
امکانات: دستگاه‌های خودپرداز، فروشگاه رفاه، خرید، رستوران، سوغات

مراکز خرید قبرس شمالی
میوه فروشی در بازار گیرنه

مرکز خرید دربویو

خیابان دربویو که به عنوان شلوغ‌ترین خیابان قبرس شمالی شناخته می‌شود، در تمام ساعات روز پر جنب و جوش و فعال است و در نیکوزیا شمالی قرار دارد. این خیابان یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای خرید است! مکانی ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند از دیدن، قدم زدن در خیابان و خرید به طور همزمان لذت ببرند.
مغازه‌های بزرگ و کوچک با برندهای متنوعی را می‌توانید در این خیابان مشاهده کنید. علاوه بر این، مرکز خرید قبرس شمالی در این خیابان است و یکی از بهترین مکان‌ها برای کسانی است که می‌خواهند همه مغازه‌ها را یکجا با هم مشاهده کنند.

همچنین کافه‌هایی وجود دارد که می‌توانید هنگام خرید کمی در آن‌ها استراحت کرده و یک قهوه بنوشید. بسیاری از رستوران‌هایی که غذاهای محلی قبرس شمالی را سرو می‌کنند نیز در این خیابان وجود دارند. بدون بازدید از این خیابان که گاهی اوقات رویدادهای مختلفی نیز در آن برگزار می‌شود، نباید جزیره را ترک کنید.

آدرس: خیابان محمد ۸۸، لفکوشا، قبرس شمالی
ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۰ شب 
امکانات: خرید، سرگرمی، غذاخوری، دستگاه‌های خودپرداز، منطقه بازی نرم کودکان، کافه

مراکز خرید قبرس شمالی

مرکز خرید تیمینیس

مرکز خرید تیمینیس یک مرکز خرید با انواع پوشاک با برند خود تیمینیس است. اولین مرکز خرید تمینیس توسط مایکل جی تایینیسن در نیکوزیا قبرس شمالی در سال ۱۹۳۳ تاسیس شد و اکنون دارای ۶ شعبه است. این مرکز خرید به دنبال ارائه مارک‌های معتبر به منظور ارائه مجموعه‌ای برجسته‌ای از مد است. این شرکت به طور مداوم نمونه کارها با نام تجاری خود را به روز می‌کند، انواع پوشاک برای مردان و زنان با طرح‌های جدید ارائه می‌کند. مجموعه مارک‌های تولید شده تیمینیس شامل DVF، Burberry، Hugo Boss، Hugo، Polo Ralph Lauren، Paul and Shark، Michael Kors، Tod، Hogan، Armani Jeans، Love Moschino هستند.

آدرس: آیا ناپا، فاماگوستا، قبرس شمالی
ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ شب 
امکانات: خرید، دستگاه‌های خودپرداز، کافه

مراکز خرید قبرس شمالی

جمع بندی

در کنار تمامی مراکز خرید مجلل و باشکوه قبرس شمالی می‌توان از دیگر بازارهای محلی و خیابانی آن نیز حین گشت و گذار شهری دیدن کرد. بنابراین اگر اهل خرید نیستید اما به دنبال سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود در قبرس شمالی می‌گردید توصیه می‌کنیم خریدهای خیابانی را از دست ندهید. در این غرفه‌ها می‌توانید نمادهایی از قبرس شمالی، صنایع دستی و آثار هنری مربوط به بومیان منطقه را پیدا و خریداری کنید. در آخر اگر قصد مهاجرت به قبرس شمالی و یا خرید ملک در قبرس شمالی دارید، می‌توانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه علایی با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری با مشاوره های دقیق و کامل خود در خدمت شماست تا شمارا از مبدا تا قلب دریای مدیترانه یاری کند.

ارتباط با ما

09124256379
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 4 =