بلوار آیت الله کاشانی،نبش خیابان رامین شمالی

برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید:

فهرست مطالب

تاریخ آخرین تغییرات: 27 دی 1402

مراکز خرید شهر نیکوزیا

قبل از معرفی بهترین مراکز خرید شهر نیکوزیا، می‌توانید مقاله مراکز خرید قبرس شمالی را مطالعه کنید. در ادامه به معرفی مراکز خرید می‌پردازیم:

نیکوزیا مال

نیکوزیا مال، یکی از بهترین مراکز خرید شهر نیکوزیا است. که با ارائه تجربیات باورنکردنی، بازدید کنندگان خود را شگفت زده می‌کند. در این مرکز خرید می‌توانید برخی از برترین برندهای مد، لباس ورزشی و لوازم آرایشی را پیدا کنید. علاوه بر این گزینه‌های متنوع کافه و رستوران موجود در مرکز غذاهای خوشمزه محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند. این مرکز یک مقصد مدرن است که همیشه و 7 روز هفته آماده استقبال از میهمانان خود می‌باشد.

  1. نام: NICOSIA MALL
  2. بازدید: هر روز از ساعت 8:30 الی 23:00 
  3. آدرس: Madrid Street, Nicosia 2306
مراکز خرید شهر نیکوزیا
نیکوزیا مال

بازار گیرنه

بازار گیرنه مقصد خرید اصلی بسیاری از گردشگران قبرس شمالی است و بهترین و لذت بخشترین تجربه خرید را با فروشگاه های سوغاتی، عکس های یادگاری و مغازه های مختلف به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. محصولاتی مانند پنیر هالومی، یکی از پرمصرف ترین محصولاتی که به نماد جزیره تبدیل شده و مربای آلیک، که یک مربای محلی است نیز در اینجا به فروش می رسد.
این بازار به عنوان یک مرکز تجاری و خرید در کرنیا در نظر گرفته می‌شود، همچنین یکی از مراکز خرید شهر نیکوزیا که محبوب در قبرس شمالی می‌باشد. با انتخاب اینجا برای خرید، به راحتی می‌توانید بسیاری از چیزهایی که بدنبال آن هستید را خرید کنید و همزمان از گردش در آن لذت ببرید.

  1. نام: Girne Bazaar
  2. بازدید: هر روز از ساعت 10:30 الی 17:30 
  3. آدرس: Madrid Street, Nicosia 2306
مراکز خرید شهر نیکوزیا
بازار گیرنه

بازار آراستا

بازار آراستا جزو محبوب‌ترین مراکز خرید شهر نیکوزیا و همچنین یکی از قدیمی‌ترین بازارهای قبرس شمالی و محلی است؛ که مردم در دوره عثمانی نیازهای خود را در آن برآورده می‌کردند. این بازار هنوز هم با بافت تاریخی خود بسیار قابل توجه است و به فعالیت خود در نیکوزیا ادامه می‌دهد. در مغازه‌های کوچک آن، که به دلیل ساختار قدیمی معماری جالب توجه هستند، تزئینات، گلدوزی‌های دستی و به‌ویژه سرامیک‌های قبرسی به فروش می‌رسد. علاوه بر این، فروشگاه‌های پوشاک محلی قبرس را نیز می‌توانید در اینجا پیدا کنید. فراموش نکنید از بخش باندابولیا (Bandabulya) که در انتهای بازار واقع شده است حتما دیدن کنید. شما می توانید محصولات محلی که مختص جزیره هستند را در این بازار و در بخش بازار شهرداری نیکوزیا خریداری کنید.

  1. نام: Arasta Bazaar 
  2. بازدید: هر روز از ساعت 10:00 الی 18:00 
  3. آدرس: Arasta Street
مراکز خرید شهر نیکوزیا
بازار آراستا

خیابان دربویو

خیابان دربویو که به عنوان شلوغ‌ترین خیابان قبرس شمالی شناخته می‌شود، در تمام ساعات روز پر جنب‌و‌جوش است و در نیکوزیای شمالی قرار دارد. این خیابان یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای خرید است و مکانی ایده آل برای کسانی است که می‌خواهند از دیدن، قدم زدن در خیابان و خرید به طور همزمان لذت ببرند.
مغازه‌های بزرگ و کوچک با برندهای متنوعی را می‌توانید در این خیابان مشاهده کنید. علاوه بر این، مرکز خرید قبرس شمالی در این خیابان است و یکی از بهترین مکان‌ها برای کسانی است که می‌خواهند همه مغازه‌ها را یکجا با هم مشاهده کنند. همچنین کافه‌هایی وجود دارد که می‌توانید هنگام خرید کمی در آن‌ها استراحت کرده و یک قهوه بنوشید. بسیاری از رستوران‌هایی که غذاهای محلی قبرس شمالی را سرو می‌کنند نیز در این خیابان وجود دارند. بدون بازدید از این خیابان که گاهی اوقات رویدادهای مختلفی نیز در آن برگزار می شود، نباید جزیره را ترک کنید.

  1. نام: Dereboyu Street
  2. بازدید: هر روز از ساعت 10:00 الی 18:00 
  3. آدرس: Toros Apartman, Mehmet Akif Cd 88, Lefkoşa 99010
مراکز خرید شهر نیکوزیا
خیابان دربویو

مجموعه علایی با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری با مشاوره های دقیق و کامل خود در خدمت شماست تا شمارا از مبدا تا قلب دریای مدیترانه یاری کند.