بلوار آیت الله کاشانی،نبش خیابان رامین شمالی

برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید:

فهرست مطالب

تاریخ آخرین تغییرات: 27 دی 1402

رستوران‌های شهر نیکوزیا

در این مقاله به معرفی برخی از رستوران‌های شهر نیکوزیا میپردازیم تا اگر شما عزیزان در تعطیلات هستید یا در سفر هستید، بتوانید بهترین غذاها را در شهر نیکوزیا تجربه کنید.

رستوران ایل فورنو

ایل فورنو جزو بهترین رستوران‌های قبرس شمالی و از اولین رستوران‌های ایتالیایی افتتاح شده است و یکی از رستوران‌هایی، که پیتزا و پاستای اصیل ایتالیایی را به بهترین نحو با طعمی عالی در مکانی کوچک در پیاده رو خیابان لدرا ارائه می‌دهد. به دلیل کیفیت بالای غذاها ایل فورنو فقط با چند میز کوچک در داخل توانسته به شهرت زیادی دست یابد و این موضوع باعث نشده که مشتری‌ها از صرف غذا بر روی میزهایی که در پیاده رو قرار دارند منصرف شوند.

  1. سبک غذا: ایتالیایی، پیتزا، مدیترانه‌ای، اروپایی، گیاهی و غذای ویژه گیاهخواران
  2. انتخاب رستوران برای: ناهار، شام، شام دیروقت، غذای بیرون بر، رزرو، صندلی کودک، صندلی چرخدار، اینترنت بیسیم رایگان
  3. متوسط قیمت: از ۱۲۸ تا ۱۸۷ لیر ترکیه 
  4. آدرس: no 216-218 Ledras Street, Nicosia Cyprus 
رستوران‌های شهر نیکوزیا
رستوران ایل فورنو

رستوران توآناما

اگر به دنبال این هستید که در یک محیط سنتی، برخی از غذاهای اصیل قبرسی و یونانی را در بهترین حالت خود امتحان کنید، بهترین گزینه برای شما رستوران توآناما در قلب خیابان لدرا در نیکوزیا است. این رستوران که از بیرون ظاهری فریبنده دارد مانند یک کباب فروشی سنتی به نظر می‌رسد، اما همانطور که وارد رستوران مدرن می‌شوید محیط زیبا و متفاوت آن شما را کاملا جذب خود خواهد کرد. دیوارهای سنگی ونیزی به رنگ روشن، اجاق سفالی سنتی، درخت نارنج و کوچک و اتاق‌های مخفی عجیبی که برای غذاخوری خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند، محل مناسبی را برای یک تجربه غذای اصیل یونانی و قبرسی، با مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها فراهم می‌کنند.

  1. سبک غذا: مدیترانه‌ای، کبابی، یونانی، گریل، گیاهی، غذای ویژه گیاهخواران
  2. انتخاب رستوران برای: ناهار، شام، غذای بیرون بر، رزرو، صندلی کودک، صندلی چرخدار، اینترنت بیسیم رایگان
  3. متوسط قیمت: از ۳۱ تا ۲۱۴ لیر ترکیه
  4. آدرس: no 89 Ledra Street, Nicosia 1011 Cyprus
رستوران‌های شهر نیکوزیا
رستوران توآناما

رستوران گرون وگان کیچن

همانطور که از نام رستوران هم مشخص است اینجا بهترین مکان برای گیاهخواران است. یک رستوران دنج وگان که غذاهای خانگی، ویژه گیاهخواران و دسرهای خوشمزه و سالم را سرو می‌کند. این رستوران یک منوی غذایی روزانه دارد و گزینه‌های گیاهی جایگزین غذاهای سنتی را نیز ارائه می‌دهد. تمامی غذاها صد در صد از مواد اولیه تازه و ارگانیک تهیه می‌شوند و غذاهای فاقد گلوتن را نیز می‌توانید در اینجا سفارش دهید.

  1. سبک غذا: بین المللی، نوشیدنی
  2. انتخاب رستوران برای: صبحانه، ناهار، شام
  3. متوسط قیمت: از ۷۱ تا ۱۳۲ لیر ترکیه
  4. آدرس: Uray Street Bandabuliya No: 68 Municipal Bazaar – Butchers’s Street, Nicosia Cyprus
رستوران‌های شهر نیکوزیا
رستوران گرون وگان کیچن

مجموعه علایی با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری با مشاوره های دقیق و کامل خود در خدمت شماست تا شمارا از مبدا تا قلب دریای مدیترانه یاری کند.