بلوار آیت الله کاشانی،نبش خیابان رامین شمالی

برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید:

کلاب های قبرس شمالی

تفریحات قبرس شمالی

فهرست مطالب

تاریخ آخرین تغییرات: 7 بهمن 1402

در این مقاله به معرفی کلاب‌هاب قبرس شمالی پرداخته‌ایم، چرا که خیلی از مشتریان عزیز که از طرف شرکت مهاجرتی هلدینگ علایی، اقدام به مهاجرت یا سفر به قبرس شمالی کرده‌اند و از سمتی بسیاری از بازدیدکنندگان وبلاگ علایی، درخواستی مبنی بر معرفی تفریحات و کلاب‌های قبرس شمالی کرده‌اند و ما در این مقاله تصمیم به معرفی کلاب‌های قبرس شمالی کرده‌ایم.

هلدینگ علایی

قبرس شمالی به دلیل شرایط آب و هوایی، موقعیت مکانی و هزینه کم؛ هر ساله در طول فصول مختلف پذیرای گردشگران بسیاری است. از این رو یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های دولت قبرس شمالی سرمایه‌گذاری و البته جذب سرمایه‌گذاران در زمینه صنعت توریسم و گردشگری است. ورود گردشگران به قبرس شمالی به دولت این کشور فرصت جذب سرمایه‌گذاران خارجی بیشتری را در بخش‌های مختلف می‌دهد. دولت نیز با استفاده بهینه از این فرصت می‌کوشد تا به عنوان یک مرکز تجارت بین المللی جایگاه ویژه‌ای را در معاملات و اقتصاد جهانی به دست آورد.

در قبرس شمالی تفریحات زیادی و متنوعی که با هر شخصیتی متناسب باشد وجود دارد؛ اما ما در این مقاله به بررسی کلاب‌های قبرس شمالی پرداخته‌ایم. با زندگی یا بازدید از این کشور، احتمالاً از دانستن این که تفریحات شبانه زیادی در دسترس است خوشحال خواهید شد. و چه طرفدار کلاب باشید یا یک محیط شاد، فعالیت‌های شبانه زیادی وجود دارد که شما را جذب می‌کند. و همچنین مهاجران این کشور با کار در قبرس شمالی می‌توانند از تفریحات زیادی در این کشور استفاده کنند. در ادامه به معرفی بهترین کلاب های قبرس شمالی می‌پردازیم.

هلدینگ علایی

پیش گفتار

قبل از خواندن این مقاله می‌توانید مقاله قبرس شمالی را مطالعه کنید تا با مردم، تفریحات، فرهنگ، آب و هوا و هر چیزی که مربوط به این کشور می‌شود را دانسته تا در تصمیم‌گیری شما برای مهاجرت کمک کند.

بهترین کلاب‌های قبرس شمالی

قبرس شمالی با داشتن بنادری بسیار زیبا، جای تعجب نیست که زندگی شبانه و تفریحات شبانه در قبرس شمالی و همچنین فاماگوستا و اسکله در نزدیکی ساحل جریان داشته باشد. این سواحل از زیباترین و جذاب‌ترین مکان‌ها برای خوردن و نوشیدن در قبرس شمالی است و هر چه به بندرها نزدیک‌تر می‌شویم، مملو از رستوران‌ها و بارهای مختلف می‌شود. میزها در خیابان و پیاده‌روها قرار دارند.

مردم محلی و گردشگران در قبرس شمالی به طور دائمی ساعات خوشی را در این مکان‌ها می‌گذرانند. حال و هوای شب در قبرس شمالی مملو از پچ‌پچ‌های شاد و صدای لیوان‌ها و کارد و چنگال‌ها می‌باشد. اینجا مکانی برای دیدن و دیده شدن است، پس می‌توانید زیباترین لباس‌های خود را بپوشید و به این جمع‌ها بپیوندید.

کلاب اودیسه | Odyssey Club

کلاب اودیسه | Odyssey Club که مسیری را برای سرگرمی در جزیره تنظیم می‌کند، دارای 14 غرفه، یک غرفه بزرگ، 150 صندلی به سبک bistro (صندلی مخصوص برای غرفه‌هایی که نوشیدنی سرو می‌کنند.) و چهار بار است. این کلاب با ظرفیت 1700 نفر بزرگترین کلاب جزیره است.

کلاب‌های قبرس شمالی
Bistro Style

بهترین سیستم‌های صوتی جهان به طور ویژه برای کلاب اودیسه | Odyssey Club واقع در لبه دریای مدیترانه طراحی شده‌اند. مجموعه‌ای از صفحه‌ نمایش‌های تلویزیون ال‌ای‌دی به بزرگی ۴۲ متر مربع روی صحنه، و همچنین صفحه‌ نمایش‌های ال‌ای‌دی گلابی شکل و ال‌ای‌دی الهام‌گرفته از لاس‌وگاس که بر روی زمین رقص نصب شده‌اند، همچنین نمایش‌های بصری خیره‌کننده‌ای را برای مهمانان در طول فصل ارائه می‌کنند. طراحی کلاب اودیسه | Odyssey Club با استقبال بی‌شماری از دی‌جی‌های مشهور جهان، از معتبرترین سالن‌های وگاس و لندن الهام گرفته شده است.

    • آدرس: 88QM+GQJ, Dr. Fazıl Küçük Caddesi, Girne 99300
    • فعالیت: چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه 9 شب تا 5 صب
کلاب‌های قبرس شمالی
Odyssey Club

کلاب کِیج | Cage Club

نه تنها در قبرس شمالی، بلکه در مدیترانه نیز کلاب کِیج | Cage Club یکی از سرگرم کننده‌ترین و بهترین کلاب‌ها است. تعطیلات خود را با مهمانی‌های ساحلی، اجرای دی‌جی‌های محبوب در سراسر جهان، نمایش‌ سازهای کوبه‌ای و رقصندگان جاستین تیمبرلیک، مدونا و ریحانا در کلاب کِیج | Cage Club بهتر از همیشه کنید. این کلاب به عنوان کلاب ساحلی به مدت 7 روز در هفته فعالیت می‌کند.

    • آدرس: 89P8+353, Cratos Premium Hotel, Ozanköy 9999
    • فعالیت: هر روزه 10 شب تا 4 صب
کلاب‌های قبرس شمالی
Cage Club

کلاب شبانه یکاموز | Yakamoz Night Club

کشور قبرس شمالی را می‌توان یکی از مهم‌ترین مراکزی دانست که در آن می‌توان زندگی شبانه را به بهترین نحو تجربه کرد. قبرس شمالی کشوری با طیف گسترده‌ای از کلاب‌های شبانه و گزینه‌های مختلف است. تعداد کلاب‌های شبانه در قبرس شمالی بسیار زیاد است و یکی از مهم ترین کلوپ ها در میان این کلوپ های شبانه، کلاب شبانه یکاموز | Yakamoz Night Club است.

کلاب شبانه یکاموز | Yakamoz Night Club همیشه در نظافت، خدمات دقیقی ارائه می‌دهد. تمامی محوطه‌ها به بهداشتی ترین شکل آماده شده و سپس به مشتریان ارائه می‌شود. این کلاب برای هر شخصیتی متناسب است و تفریحات متنوعی مثل رقص و شادی، سرو غذا و نوشیدنی و… را دارا می‌باشد.

    • آدرس: Ecevit Cd, Girne 99300
    • فعالیت: هر روزه 9 شب تا 9 صب
کلاب‌های قبرس شمالی
Yakamoz Night Club

کلاب لا نوبا | La Nouba Club

کلاب لا نوبا | La Nouba Club که در سال 2021 طراحی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، در کنار دریا در منطقه Girne واقع شده است. این کلاب با مفهوم متفاوت و درک متفاوت از سرگرمی، بُعد جدیدی به زندگی شبانه قبرس شمالی می‌بخشد، همچنین پذیرای مهمانانی از نقاط مختلف جهان است. با موقعیت مکانی خود با محیطی باشکوه، طراحی جذاب، نمایش‌های نفس‌گیر و… به شما ارائه می‌دهد.

کامل‌ترین کلاب قبرس شمالی که تمامی تفریحات لازم را دارد و شما با ورود به این محیط امکان ندارد که از تجربه‌ای که کردید ناامید بشوید. کلاب لا نوبا | La Nouba Club با الهام از بهترین کلاب‌های روز دنیا، تجربه منحصر به فردی را با موسیقی خوب و اجراهای شگفت انگیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

    • آدرس: Şht Hasan Cafer Sokak Merit Park Hotel Yanı, Girne 9320
    • فعالیت: هر روزه 8 شب تا 4 صب
کلاب‌های قبرس شمالی
La Nouba
کارشناسان علایی

کارشناسان هلدینگ علایی

در صورت اطلاعات دقیق‌تر و بهترین راهنمایی با توجه به شرایط شما می‌توانید با کارشناسان ما در هلدینگ علایی در ارتباط باشید.

کلاب‌های قبرس شمالی در کدام پروژه‌ها قرار دارد؟

شرکت مهاجرتی هلدینگ علایی با سال‌ها تجربه و فعالیت در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری در قبرس شمالی، ارائه دهنده املاک در پروژه‌های بی‌نظیری در قبرس شمالی است. این پروژه‌ها دارای مزایای منحصربه‌فردی مانند: رستوران‌ها، استخرهای شنا، سالن‌های ورزشی و کلاب‌هایی برای گذراندن تعطیلاتی جذاب هستند. در ادامه به معرفی پروژه‌هایی که دارای کلاب هستند میپردازیم.

پروژه سزار ریزورت

پروژه سزار ریزورت در منطقه لانگ بيچ اسكله، فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری در یكی از سریع‌ترین پروژه‌های رو به رشد در قبرس شمالی است. این مجتمع مدرن مسكونی در ٦٠٠ متری ساحلی زیبا قرار دارد و با تركیبی از زیبایی و سبك راحت، برای یك زندگی ارام و امن طراحی و ساخته شده.
امكانات این مجتمع در حد هتل‌های ٥ ستاره بوده و كاملا مناسب برای گذراندن فصل تعطیلات و اقامت دائم در طول سال است. این پروژه انتخاب‌های زیادی برای مشتریان خود فراهم كرده است و انواع اپارتمان‌های ١،٢،٣ خوابه برای هر بودجه‌ای در دسترس است؛ شرایط‌های پرداخت آسان و پرداخت‌های بدون بهره از مزایای خرید ملك در این پروژه است. محوطه‌سازی بسیار زیبا، چمن‌های سبز و درختان نخل جلوه خاصی به این مجتمع لوكس داده است.

پروژه سزار ریزورت دارای رستوران‌ها و کلاب‌هایی هستش که مورد پسند بسیاری از ایرانیان است! زیرا که در رستوران‌های این پروژه می‌توانید غذا‌های ایرانی پیدا کنید. همچنین کلاب‌های این پروژه از بهترین کلاب‌های قبرس شمالی است که با کلاب‌های مشهور اروپایی برابری می‌کند.

پروژه سزار کلیف

پروژه سزار کلیف در اسن‌تپه واقع شده است و آب و هوای مدیترانه ای دارد. آب و هوا پروژه سزار کلیف به دلیل نسیم‌های دریایی و جنگل‌های کاج در فصل تابستان نیز بسیار ملایم‌تر نسبت به فصل زمستان است. و متشکل از واحد‌های سوئیت، یک خوابه، دو خوابه و ویلا‌ها می‌باشد.

کل پروژه ۸۵۰۰۰ متر را پوشش می‌دهد. سزار کلیف یک مجتمع مسکونی مدرن است که توسط گروه آفیک توسعه و طراحی شده است و ویلاها و آپارتمان‌های نیمه مستقل را ارائه می‌دهد. تنها ۱۰۰ متر با چاه فاصله دارد. ساحل مجهز، احاطه شده توسط مناظر خیره کننده دریای مدیترانه و کوه‌ها، صخره سزار مکانی عالی برای زندگی آرام ​​است.

یکی از بهترین تفریحاتی که در پروژه سزار کلیف پیدا می‌کنید، کلاب‌های ساحلی هستند که تا نیمی از شب باز هستند! می‌توانید با زندگی در این پروژه یا سفر به قبرس شمالی از این کلاب‌ها استفاده کرده و می‌توانید تعطیلات خود را با خوردن نوشیدنی در کنار ساحل بگذرانید.

پروژه گرند سفیر

پروژه گرند سفیر، دارای فوق‌العاده‌ترین ساحل قبرس شمالی میباشد؛ همچنین این پروژه زندگی مدرن و لوکس مدیترانه‌ای را ارائه داده و پروژه‌هایی با طراحی بی‌نظیر و خدمات هتل ۷ ستاره، آرامش و شادی را برای شما به ارمغان آورده است. زیبایی‌های طبیعی سرسبز و دارای لایه‌های تاریخی است، اما به لطف نزدیکی آن به فرودگاه‌های بین‌المللی و یک قایق تفریحی لوکس که مسافران از هر گوشه به آن دسترسی دارند، هرگز از عصری که در آن زندگی می‌کنیم دور نیست.

این پروژه در منطقه لانگ بیچ اسکله هستش و همانطور که در مقالات قبلی گفته شده، بهترین سواحل قبرس شمالی در این منطقه قرار دارد و شما میتوانید از کلاب‌های ساحلی این پروژه که در ساعات شب بسیار شلوغ شده و در آب و هوای مدیترانه این منطقه تعطیلات خود را بگذرانید. همچنین در این پروژه هتلی 7 ستاره وجود دارد که یکی از خدمات این هتل کلاب‌های فوق‌العاده‌ای هستش که خدماتی از جمله: موسیقی زنده، اجرا‌هایی جذاب، سرو غذا و نوشیدنی، رقص و… را ارائه می‌دهد.

جمع بندی

اگر دوست دارید شب‌ها بیرون بروید، می‌توانید برای رقصیدن، برقراری ارتباط با دوستان، نوشیدنی و فقط تفریح به یک کلاب بروید. کلاب‌ها در قبرس شمالی به ویژه در میان جوانان محبوبیت دارند، اگر چه هیچ کسی، سن دوست‌داران کلاب‌ها را تعیین نکرده است. کلاب‌ها در قبرس شمالی معمولا با بارها ترکیب می‌شوند، جایی که می‌توانید از رقصیدن شروع کنید، کمی استراحت کنید و یک نوشیدنی بنوشید. همچنین برای سفر یا مهاجرت به قبرس شمالی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجموعه علایی با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری با مشاوره های دقیق و کامل خود در خدمت شماست تا شمارا از مبدا تا قلب دریای مدیترانه یاری کند.

ارتباط با ما

09129462272
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سه =