بلوار آیت الله کاشانی،نبش خیابان رامین شمالی

برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید:

5 ساحل برتر قبرس شمالی

سواحل قبرس شمالی

فهرست مطالب

تاریخ آخرین تغییرات: 7 بهمن 1402

در این مقاله همراه هلدینگ علایی باشید تا با سواحل قبرس شمالی آشنا شوید. قبرس شمالی جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه که به علت مجاورتش با دریای مدیترانه، سواحل بکری دارد. همچنین سواحل این کشور یکی از دلایل پذیرا بودن میلیون‌ها گردشگر و مسافر به قبرس شمالی است؛ و همین موضوع باعث شده تا سواحل قبرس شمالی بسیار تمیز باشد و به بهترین حالت نگهداری شود. از دیگر مزایای این کشور آب و هوای مدیترانه‌ای آن است، دمای هوا در قبرس شمالی آفتابی و بسیار مناسب بوده و با اضافه کردن امکانات رفاهی و ورزشی، سواحل این کشور تبدیل به بی‌نظیرترین سواحل اروپا شده است. در ادامه با 5 ساحل برتر قبرس شمالی آشنا می‌شویم:

بهترین سواحل قبرس شمالی

ساحل آکاپولکو

ساحل آکاپولکو معروف به ساحل شن‌های طلایی و به طول یک و نیم کیلومتر می‌باشد. این ساحل جزء تمیزترین سواحل قبرس شمالی است و به علت اینکه در مجاور آن یک هتل 5 ستاره است، امکانات و تفریحات زیادی دارد. شما می‌توانید تعطیلات خود را به بهترین نحو در کنار این ساحل بگذرانید.

ساحل قبرس شمالی

ساحل پالم بیچ

ساحل پالم بیچ واقع در شهر واروشا که در سال 1970 به علت وجود بهترین کازینوها و هتل‌ها میزبان افراد مشهور از تمام نقاط دنیا بوده. پس از جدایی کشور قبرس شمالی با قبرس جنوبی و تقسیم یک قبرس واحد به دو کشور، شهر واروشا خالی از سکنه شده و به همین دلیل این ساحل را می‌توان جزء تمیزترین سواحل در قبرس شمالی دانست.

ساحل قبرس شمالی

ساحل اسکیپ

ساحل اسکیپ در فاصله 5 کیلومتری شهر گیرنه قرار دارد و شما برای استفاده از ورزش‌های آبی و ساحلی می‌توانید به این ساحل بروید. همچنین این ساحل دارای کلاب‌های شبانه است که این کلاب جزء بهترین کلاب‌های قبرس شمالی است. این ساحل به علت داشتن امکانات رفاهی مثل: سایبان‌های متعدد، چمن‌زارهای فراوان و همچنین ورزش‌های آبی مثل: قایق سواری، جت اسکی، تنیس، غواص و… هزینه اندکی را به عنوان ورودی می‌گیرد.

ساحل قبرس شمالی

ساحل آلاگادای

ساحل آلاگادای در 16 کیلومتری شهر گیرنه واقع شده است. و به علت تخم‌گذاری زیاد لاکپشت‌ها در این ساحل لقب ساحل لاکپشت‌‌ها را گرفته است و همچنین بخاطر تخم‌گذاری لاکپشت‌ها، ورود به این ساحل زیبا از ساعت 22 تا 8 صبح ممنوع می‌باشد و بخاطر اینکه این ساحل حفاظت شده است، امکانات رفاهی محدود بوده و حتما وسایل لازم را همراه خود بیاورید. در آخر آب این ساحل بسیار زلال و کم عمق بوده و مناسب برای شنا است.

ساحل قبرس شمالی

ساحل نقره‌ای

ساحل نقره‌ای، ساحلی بسیار تمیز و مناسب برای غواصی است؛ آب این ساحل نیم متر بوده و برای شنای کودکان معقول است.

ساحل قبرس شمالی

جمع بندی

در این مقاله به معرفی 5 ساحل برتر قبرس شمالی پرداختیم تا در صورت مهاجرت و یا سفر به این کشور بتوانید از تفریحات قبرس شمالی استفاده کردن و در کنار آب‌های دریای مدیترانه و با آب و هوایی آفتابی روز خوشی را سپری کنید و از امکانات و ورزش‌های آبی استفاده کنید. همچنین در صورت مهاجرت به قبرس شمالی می‌توانید با کارشناسان ما در هلدینگ علایی ارتباط بگیرید.

مجموعه علایی با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری با مشاوره های دقیق و کامل خود در خدمت شماست تا شمارا از مبدا تا قلب دریای مدیترانه یاری کند.

ارتباط با ما

09124256379
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پانزده =