بلوار آیت الله کاشانی،نبش خیابان رامین شمالی

برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید:

grand sapphire project

پروژه گراند سفیر

فهرست مطالب

تاریخ آخرین تغییرات: 28 دی 1402

زندگی مانند بهشت

پروژه گرند سفیر | grand sapphire project مجموعه‌ای ساحلی که میتوانید خانه رویایی خود را در آنجا پیدا کنید. زندگی هفت ستاره در هتل بزرگ پروژه گرند سفیر، مروارید دریای مدیترانه در قبرس شمالی، که باعث بهبود کیفیت زندگی شما می‌شود.

پروژه گرند سفیر | grand sapphire project
پروژه گرند سفیر | grand sapphire project

پروژه ای واقع در لانگ بیچ اسکله
فوق العاده ترین ساحل قبرس شمالی، زندگی مدرن و لوکس مدیترانه ای را ارائه داده و پروژه هایی با طراحی بی نظیر و خدمات هتل 7 ستاره ، آرامش و شادی را برای شما به ارمغان آورده است. زیبایی‌های طبیعی سرسبز و دارای لایه‌های تاریخی است، اما به لطف نزدیکی آن به فرودگاه‌های بین‌المللی و یک قایق تفریحی لوکس که مسافران از هر گوشه به آن دسترسی دارند ، هرگز از عصری که در آن زندگی می‌کنیم دور نیست. 

دسترسی به پروژه گرند سفیر

پروژه ای استثنایی دربهترین جزیره ی مدیترانه با دسترسی آسان به سواحل و بندرکشتی های لوکس و نزدیکی به فرودگاه های بین المللی، سفری آسان و لذت بخش را برای مسافرین از تمامی نقاط جهان فراهم کرده و در این حین هیچ گاه از زندگی به روز و مدرن خود فاصله نگرفته است.

امکانات پروژه گرند سفیر

  • دارای بزرگ ترین استخر قبرس شمالی

  • رستوران و کافه های لوکس

  • روف بار و دیسکو

  • سالن های ورزشی

  • کازینو

  • مرکز بازی کودکان

  • پارک آبی

  • سینما های روباز و سر پوشیده

چشم انداز پروژه گرند سفیر

چشم انداز پرشور ، فضاهای زندگی روشن و جادار در اینجا به گونه ای طراحی شده اند که تمام رنگ های طبیعی و هوای تازه ای را که محیط مدیترانه ای فراهم می کند، جذب کنند. خطوط تمیز و مینیمالیستی با شیشه‌های وسیع و بالکن‌ها ، شما را در رنگ‌های زندگی و اکسیژن روزانه غرق می‌کنند. نفس عمیق بکش و طبیعت را در آغوش بگیرید.

پروژه گرند سفیر | grand sapphire project
پروژه گرند سفیر | grand sapphire project

سرمایه گذاری در پروژه گرند سفیر

پروژه گرند سفیر | grand sapphire project

قبرس شمالی به لطف موقعیت استراتژیک و بسیاری از ویژگی‌های زیبا، کشوری جذاب برای سرمایه گذاران است. این کشور به عنوان یکی از زیباترین و بزرگترین جزایر مدیترانه، در بخش املاک و مستغلات نیز محبوب و پرطرفدار است. قبرس شمالی به تدریج در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین مناطق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات است. قبرس شمالی به ویژه برای ساکنان کشورهایی جذاب است، که پول ملی آنها در سال‌های اخیر ضعیف‌تر شده است. در ارتباط با بحران ارز، بسیاری از مردم به دنبال صرفه‌جویی و سرمایه‌گذاری امن و مطمئن هستند. همچین شما برای سرمایه‌گذاری مناسب می‌توانید مقاله سرمایه‌ گذاری در قبرس شمالی را مطالعه کنید.

گرند سفیر بهشتی برای سرمایه گذاری ، شهر فاماگوستا به عنوان مروارید قبرس شمالی در طول تاریخ، میزبان بسیاری از تمدن ها بوده و با کیلومترها ساحل، آب های کریستالی و آب و هوای مدیترانه ای در کل سال، هم برای زندگی و هم با سرمایه گذاری های پر سود در زمینه ملک و گردشگری بهشت محبوب و مورد علاقه دنیای تجارت می باشد.

پروژه گرند سفیر

زندگی در پروژه گرند سفیر

1630 اقامتگاه لوکس با پذیرایی از یک زندگی هفت ستاره. اقامتگاه پروژه گرند سفیر | grand sapphire project بزرگترین و نفیس ترین پروژه در قبرس شمالی است. متشکل از 3 ساختمان مرتفع به 27، 29 و 31 طبقه و 7 ساختمان پنج طبقه و یک هتل با محیطی متنوع میشود. با انواع آپارتمان‌ها و اندازه‌های آماده متناسب با نیازها و سبک‌های زندگی مختلف: سوییت های زیبا، آپارتمان‌های 1، 2، 3 و 4 خوابه، و همچنین آپارتمان‌های دوبلکس 3 و 4 خوابه.

ویژگی های داخلی

پروژه گرند سفیر | grand sapphire project
پروژه گرند سفیر | grand sapphire project

یک محیط داخلی برتر میتواند مهمترین ویژگی یک پروژه باشد. از کاشی‌های سرامیکی درخشان گرفته تا چوب با کیفیت ممتاز و انعطاف‌پذیری کف‌های سنگی فوق‌العاده و… فضاهای نشیمن با بالاترین استانداردهای زیبایی‌شناسی و فناوری طراحی شده‌اند تا احساس درستی داشته باشید.

این پروژه فصلی بی پایان از آسایش و راحتی را به خانه شما ارائه می کند.

جمع بندی

ما در این مقاله به معرفی یکی از بهترین و معروف‌ترین پروژه‌ها در قبرس شمالی پرداختیم، شما با حداقل سرمایه می‌توانید صاحب ملک در پروژه گرند سفیر که معروف به بهشت قبرس شمالی است بشوید. در این پروژه ملک‌های مختلفی مثل 1خواب تا 4خواب و همینطور ملک‌های دوبلکس با تمامی امکانات هستش که با هر بودجه‌ای می‌توانید صاحب ملک در این پروژه شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی دقیق‌تر با کارشناسان ما در ارتباط باشد، کارشناسان باتجربه هلدینگ علایی همه تلاش خود را کرده تا درست‌ترین و بهترین پیشنهاد ممکن را با توجه به بودجه شما بدهند. باشد که همه مردم عزیز کشورمان به آرزوی قلبی خود برسند و هلدینگ ما بتواند کمکی در این مسیر داشته باشد.

مجموعه علایی با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری با مشاوره های دقیق و کامل خود در خدمت شماست تا شمارا از مبدا تا قلب دریای مدیترانه یاری کند.

پروژه سزار ریزورت

تاریخ آخرین تغییرات: 28 دی 1402 پروژه سزار ریزورت در منطقه لانگ بيچ اسكله، فرصتی…

پروژه سزار بلو

تاریخ آخرین تغییرات: 13 اسفند 1401 پروژه سزار بلو، یک مجتمع مسکونی مدرن در قبرس…

پروژه سزار کلیف

تاریخ آخرین تغییرات: 27 فروردین 1402 پروژه سزار کلیف در روستای Esentepe واقع شده است…

ارتباط با ما

09124256379
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 20 =