بلوار آیت الله کاشانی،نبش خیابان رامین شمالی

برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید:

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

فهرست مطالب

تاریخ آخرین تغییرات: 28 دی 1402

مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری

جالب است بدانید که با سرمایه گذاری در قبرس شمالی می‌توانید اقامت خود و خانواده درجه یکتون را به راحتی دریافت کنید.رشد اقتصادی در این کشور به علت نوپا بدن و جمعیت کم آن فرصتی بسیار عالی برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی به وجود آورده. و همینطور درمان و تحصیل رایگان در قبرس برای شما میسر خواهد شد. نمایشگاه‌های خودرو، ساخت و ساز واحدهای مسکونی، رستوران‌ها یا اجاره خودرو، نمونه هایی هستند، که سرمایه گذاران روی آنها سرمایه گذاری میکنند. شما میتوانید برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی با کارشناسان هلدینگ اعلایی ارتباط بر قرار کنید تا بهترین راه را به شما نشان دهند.

آیا می‌خواهید در یک کشور اروپایی سرمایه‌گذاری کنید؟ آیا با مزایای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی آشنا هستید؟ مطلع هستید که سرمایه‌گذاری در مروارید مدیترانه دروازه‌ای برای ورود به کشور‌های اروپایی است؟

هلدینگ علایی

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

میتوان گفت که قبرس شمالی یکی از بهترین و بکر ترین کشور های دنیاست و افراد زیادی اعم از ایرانی ها،روس ها،کشور های اسکاندیناوی و… به دنبال مهاجرت یا سرمایه گذاری در این کشور هستند. قبرس شمالی معروف به مروارید مدیترانه در چند سال اخیر با محبوبیتی جهانی رو‌به‌رو شده است. همچنین این کشور کانون جدید املاک مدیترانه است! خریداران از بریتانیا، شرق و غرب اروپا، اسکاندیناوی و خاورمیانه به طور فزاینده‌ای برای خرید ویلا یا آپارتمان در قبرس شمالی اقدام کرده‌اند.

قبرس شمالی به تدریج در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین مناطق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات است. یکی از دلایلی که در قبرس شمالی سرمایه گذاری میکنند به این خاطر است که جزو 10 کشور اقتصادی جهان است. به ویژه برای ساکنان کشورهایی جذاب است، که پول ملی آنها در سال‌های اخیر ضعیف‌تر شده است. زیرا در ارتباط با بحران ارز، بسیاری از مردم به دنبال صرفه‌جویی و سرمایه‌گذاری امن و مطمئن هستند.

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

دلایل سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

در اینجا به بررسی دلایل اصلی این امر می‌پردازیم، بنابراین برای اخبار در مورد اینکه چگونه می‌توانید سرمایه‌گذاری ایمن، کم هزینه و در عین حال با رشد سریع بهره‌مند شوید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

موقعیت

قبرس شمالی به لطف موقعیت استراتژیک و بسیاری از ویژگی‌ها، کشوری جذاب برای سرمایه‌گذاران است. قبرس شمالی به عنوان یکی از زیباترین و بزرگترین جزایر مدیترانه و همچنین پنجمین کشور امن دنیا، در بخش املاک و مستغلات نیز محبوب و پرطرفدار است. همه افراد امکان سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی را دارند. از آنجا که کیفیت مدیریت مشاغل در سطح مطلوبی است، سرمایه‌گذاران می‌توانند در زمینه‌هایی مانند ساخت و فروش آپارتمان و مشارکت در ساخت‌و‌ساز سرمایه‌گذاری کنند.

اقتصاد

از آنجا که اقتصاد این کشور به سرعت در حال رشد است، فرصت‌های متنوعی در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته است. حتی اگر محدودیت‌های قانونی در رابطه با خرید ملک در قبرس شمالی وجود داشته باشد، همه این فرصت را دارند که یک سرمایه‌گذار در حوزهٔ املاک و مستغلات باشند. علاوه بر این، اجازه اقامت به سرمایه‌گذاران در قبرس شمالی اعطا می‌شود. این ویژگی از جمله عواملی است که سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند.

کشورهای اروپایی

اروپایی‌ها مخصوصاً انگلیس، برای چندین دهه در قبرس شمالی در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از زمانی که انگلیسی‌ها به عنوان حاکمان استعماری قبرس در دهه 1890 به قدرت رسیدند! نشانه‌های انگلیسی‌ها در کل قبرس شمالی هنوز قابل رویت است: ماشین‌ها در سمت چپ حرکت می‌کنند، انگلیسی یک زبان رسمی در قبرس شمالی است، همه علائم جاده‌ها و خیابان‌ها به زبان انگلیسی و همچنین زبان محلی خود این کشور است.

به طور کلی یک فضای جذاب سابق استعماری در هر نقطه وجود دارد. از کلیسای محلی آنگلیکان گرفته تا میراث ساختمان‌های جذاب استعماری سابق، همچنین پوند استرلینگ ارز بین‌المللی غیررسمی است که در همه مغازه‌ها و رستوران‌ها پذیرفته شده است و همه معامله‌ها به پوند استرلینگ است.

آینده درخشان

جزیره قبرس، بعد از سال ۱۹۷۴ و پس از جنگ‌های داخلی بین مردمان این کشور و دخالت دولت‌های دیگر به دو قسمت قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شد. از آن تاریخ به بعد صحبت‌های زیادی در خصوص آینده قبرس شمالی مطرح بوده است. اتحادیه اروپا، تمامیت ارضی این جزیره را به عنوان کشوری واحد و جزئی از خاک خود میداند. و فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی خود را بدون واسطه و به طور مستقیم با این کشور گسترش می‌دهد.

آنچه که به دنبال آن هستیم بررسی آینده قبرس شمالی است. احتمالاتی که ممکن است طی سال‌های آینده، این کشور با آن روبرو باشد! آینده برای قبرس شمالی، چیزی به جز دو حالت نخواهد بود. اینکه بررسی این موضوع مهمترین دلیل برای سرمایه‌گذاری در این کشور است بر کسی پوشیده نیست.

امنیت

امنیت در قبرس شمالی طبق آمار سازمان‌های جهانی، در بین کشورهای کوچک رتبه اول امنیت جهانی و پاکیزگی محیط زندگی را دارد، و طبق آمار جهانی سال 2021 در بین تمام کشورهای دنیا رتبه پنجم را از لحاظ امنیت اجتماعی و فقدان جرم و جنایت و شرایط بهینه زندگی به خود اختصاص داده است.

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

روش های سرمایه گذاری در قبرس شمالی

همانطور که قبلا گفتم اقتصاد پررشد این کشور فرصت های عالی برای سرمایه گذاری به وجود آورده است. ما در ادامه به بعضی از پر سودترین و بهترین روش های سرمایه گذاری در قبرس شمالی میپردازیم

سرمایه گذاری در قبرس شمالی از طریق خرید ملک

یکی از مهم ترین و بهترین روش های سرمایه گذاری خرید ملک و اجاره آن است که اولین و ساده ترین روش های برای اخذ اقامت در کشور قبرس شمالی است. این روش به دلایل زیادی نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است که مهم ترین آنها سوددهی خوب در مدت زمان کم، قیمت مناسب ملک، امکان اخذ وام مسکن و امکان مهاجرت بعد از خرید ملک و…. میباشد.رشد اقتصادی قبرس شمالی یکی از دلایلی که سرمایه گذاری در قبرس شمالی را مطمئن و پر سود میکند و قیمت ملک هر ساله بین 15 تا 20 درصد رشد دارد و این در  حالی است که پوند انگلیس یکی از با ثبات ترین های بازار ارز است.و شما هر ساله شاهد سود آور بودن خرید ملکتون در این کشور خواهید بود.

شهراجاره ماهیانه سوییتاجاره ماهیانه تک خواباجاره ماهیانه دو خواباجاره ماهیانه سه خواب
گیرنه200 تا 350 پوند200 تا 500 پوند550 تا 700 پوند700 تا 1250 پوند
فاماگوستا200 تا 400 پوند250 تا 500 پوند400 تا 750 پوند700 تا 1200 پوند
نیکوزیا100 تا 250 پوند150 تا 400 پوند250 تا 550 پوند600 تا 1100پوند
شهر
اجاره ماهیانه سوییت
اجاره ماهیانه تک خواب
اجاره ماهیانه دو خواب
اجاره ماهیانه سه خواب
گیرنه
200 تا 350 پوند
200 تا 500 پوند
550 تا 700 پوند
700 تا 1250 پوند
فاماگوستا
200 تا 400 پوند
250 تا 500 پوند
400 تا 750 پوند
700 تا 1200 پوند
نیکوزیا
100 تا 250 پوند
150 تا 400 پوند
250 تا 550 پوند
600 تا 1100 پوند

سرمایه گذاری با ثبت شرکت

قبرس شمالی همیشه حامی و پذیرای کار آفرینان از هر کشوری بوده . همچنین مقدمه هر فعالیت اقتصادی در قبرس شمالی ثبت شرکت است.اصولا کسانی که وارد این کشور میشوند متوجه بکر بودن بازار کاری که میتوانند ایده ها و نظرات خود را به راحتی تبدیل به تجارتی پر سود کنند میشوند.در کشور قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت میتوان اقامت خموقت دو ساله را دریافت کرد و تا زمانی که شرکت شما فعال باشد و مالیات های مربوط را پرداخت کند میتوان اقامت افراد موسس را تمدید کرد.همینطور بعد از گذشت زمان میتوانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید.لازم به ذکر است که هرگونه فعالیت اقتصادی در این کشور باید در چهارچوب یک شرکت ثبت شده انجام پذیرد.حتی اداره کردن و راه انداختن یک مغازه ساده به یک شرکت ثبت شده نیاز دارد.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی از طریق اوراق قرضه

بعضا سرمایه گذاران خارجی برای اخذ اقامت خود در قبرس شمالی از طریق خرید اوراق قرضه به ارزش 500 هزار یورو اقدام میکنند. این روش منجر به دریافت اقامت سه ساله در این کشور میشود، البته باید این را در نظر داشته باشید که تا سه سال امکان خروج سرمایه 500 هزار یورویی خود را ندارید.و پس از آن میتوانید برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

      جهت بازدید از ملک ها و کشور قبرس شمالی جهت سرمایه گذاری یا مهاجرت از آفر سه شب و چهار روز ما بهرمند شوید…

مزایای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

قیمت مناسب

در حال حاضر بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی ارائه دهنده بهترین قیمت‌ها در میان کشور‌های مدیترانه‌ای است. همچنین در صورت ارتباط با کارشناسان هلدینگ علایی می‌توانید با انواع پروژه‌ها و طیف وسیع از خانه‌ها، آپارتمان‌ها، پنت‌هاوس‌ها و… آشنا شوید، و بهترین سرمایه‌گذاری را با توجه به بودجه خود داشته باشید.

سرمایه‌گذاری به پوند

پوند انگلستان، یکی از معتبرترین، پایدارترین و قوی‌ترین ارزهای دنیاست و هرساله اختلاف ارزش نرخ پوند به دلار و یورو نیز افزایش پیدا میکند. خوشبختانه خرید و فروش ملک در کشور قبرس شمالی به پوند انگلستان می‌باشد، که این مورد باعث ترغیب سرمایه‌گذاران خارجی به خرید ملک می‌شود، زیرا در طول بازه زمانی کوتاه علاوه بر رشد قیمت ملک در این کشور، ارز پوند نیز ارزش افزوده خوبی را به همراه دارد که این باعث رشد چند برابری سرمایه برای خریداران میگردد.

همچنین لازم به ذکر است که پوند، ارزی است که در مقابل هر تورمی مقاوم است و این نوع سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، سرمایه‌ی خریداران را نسبت به کشورهای دیگر نظیر دبی، گرجستان، ترکیه و… متمایز می‌کند.

شرایط آسان اقامت

افرادی که قصد مهاجرت و یا اقامت بلند مدت در قبرس شمالی را دارند، باید برای دریافت مجوز اقامت اقدام نمایند. برای دریافت اقامت از طریق خرید ملک در قبرس شمالی باید پس از انجام مراحل اولیه قرارداد خرید، مدارک مربوطه را به همراهی نماینده ما به ادارات ثبت و مالیات برده و ملک را به نام خریدار یا خریداران ثبت نمایید.

صدور اقامت برای افراد به هیچ وجه منوط به حضور دائم افراد در قبرس شمالی و اجبار به زندگی در اینجا نمی‌باشد و خریدار می‌تواند در هر زمانی و به هر مدتی از قبرس شمالی خارج و یا داخل شود. به همین صورت برخی از افراد با خرید ملک و اخذ اقامت، قبرس را ترک کرده و خانه را به اجاره سالیانه واگذار می‌نمایند.

رشد سالیانه

رشد سالیانه سرمایه‌گذاری خرید ملک در قبرس شمالی حدود 15 تا 20 درصد بوده و بیشتر در مورد املاک پیش فروش شده صادق است. همچنین به دلیل بکر بودن نسبی این جزیره و اشتیاق بالای اتباع سایر کشورها برای اقامت و سرمایه‌گذاری (به دلیل جاذبه‌های توریستی قبرس شمالی، هر ساله تعداد زیادی مسافر به اینجا آمده و با مشاهده شرایط، تصمیم به مهاجرت و اقامت در قبرس شمالی می‌گیرند)، تقاضای خرید ملک هر ساله بالا رفته و به تناسب، قیمت ملک و خانه افزایش می‌یابد.

دریافت سند ملک ورثه‌ای

یکی از بزرگترین مزایای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی دریافت سند تک برگ قطعی و مادام العمر به نام خریدار خارجی می‌باشد.

بر طبق قوانین دولت قبرس شمالی، سند ملک برای سرمایه‌گذاران خارجی و مردمان کشور قبرس شمالی کاملا یکسان است و حتی بعد از فوت خریدار، ملک بر طبق قوانین به طور کاملاً برابر به ارث خواهد رسید و یا بر طبق وصیت نامه ثبت شده متوفی عمل خواهد شد و دولت قبرس شمالی برخلاف کشورهایی نظیر گرجستان، ترکیه و…. هیچ سهمی از ملک خریداران خارجی نخواهد داشت.

اخذ ویزای دیگر کشور‌ها

داشتن اقامت دائم قبرس شمالی به تسهیل مراحل و پروسه‌ی ویزا گرفتن برایِ کشور‌های آمریکایی، اروپایی و استرالیا که در زمینه ویزا عموماً، رویکردی سخت‌گیرانه نسبت به ایرانی‌ها دارند، کمک زیادی خواهد کرد.

شرایط رفاهی قبرس شمالی

قبرس شمالی با وجود امنیت بالا و هزینه های روز مره پایین، |آب و هوای معتدل و…مقصد مناسبی برای سرمایه گزاران و مهاجران خارجی است.

قوانین مالیاتی

قوانین مالیاتی در کشور قبرس شمالی مانند کشور های دیگه پر هزینه نیست و میتوان به راحتی از پس آن برآمد.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

مزایای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

مدارک مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

  1. مدارک هویتی
  2. پاسپورت معتبر
  3. گواهی سوء پیشینه
  4. مجوز اقامت موقت
  5. یک قطعه عکس
  6. رزومه شغلی
  7. تاییدیه بانکی برای تایید حساب سپرده در بانک قبرس
  8. سند یا قرارداد خرید ملک
  9. بیمه درمانی (185 یورو سالیانه برای هر فرد)
سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

مالیات در قبرس شمالی

یکی دیگر از مزایا و دلایل محبوبیت در قبرس شمالی مخصوصاً در بین ایرانیان، میزان مالیات در این کشور است. دولت قبرس شمالی برای تأمین بودجه و راحت کردن شرایط زندگی مردم خود مالیاتی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم دریافت می‌کنند؛ همچنین سیستم تصاعدی در قانون مالیات این کشور باعث بهتر شدن سیستم مالیاتی این کشور شده است. منظور از سیستم تصاعدی یعنی افرادی که درآمد بیشتری دارند، مالیات بالاتری نسبت به کسانی که درآمد کمتری دارند، می‌دهند.

مالیات در قبرس شمالی

انواع مالیات در قبرس شمالی

  1. مالیات بر درآمد
  2. مالیات بر ملک
  3. مالیات بر کسب‌و‌کار
  4. مالیات بر شرکت‌های خاص

اخذ اقامت با سرمایه گذاری در قبرس شمالی

همانطور که در بالا گفته شد شرایط سرمایه گذاری در قبرس شمالی متفاوت است پس گرفتن اقامت هم شرایط متفاوتی دارد. اما معمولا کمرین زمان دریافت اقامت موقت بیش تر از 2 ماه طول نمیکشد.اما باید بگم همه این ها بستگی به این دارد که شما با سرعت کار های ثبت شرکت، خرید ملک، اوراق قرضه و… انجام دهید تا اقامت خود را زودتر دریافت کنید. برای گرفتن اقامت دائم کمی متفاوت تر باید پیش بریم، یعنی زمان بیشتری را در این کشور زندگی کنید .

 لازم به ذکر است که در صورت خرید ملک تا زمانی که ملک خود را دارید اقامتتان پا برجاست. در تمام این فرایند ها شما به افراد خبره در این حوزه نیاز دارید تا شما پر سود ترین و بهترین سرمایه گذاری یا اقامت را در این کشور سپری کنید.در این زمینه کارشناسان هلدینگ اعلایی میتوانند بهترین مشاوره دهنده به شما عزیزان باشد.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

جمع بندی

کشور قبرس شمالی یکی از جادویی‌ترین مکان‌های جهان است و به پنجمین کشور امن جهان شهرت دارد. مهاجرت به این بهشت ​​امن و زیبای مدیترانه‌ای با سواحل شن‌های طلایی و طبیعت بی‌نظیر، شما را با مجموعه‌ای از اماکن تاریخی ۱۰ هزار ساله و طبیعت بکر و دست نخورده آشنا می‌کند.

قبرس شمالی به سبب امنیت اجتماعی بالا و ثبات اقتصادی به یکی از محل‌های مهم سرمایه‌گذاری بدل شده است. جزیره قبرس شمالی بعد از جزایره ساردنی و سیسیل سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه‌ است. قبرس شمالی شگفت انگیزترین سواحل مدیترانه‌ای را دارد و قیمت املاک در این کشور بسیار منطقی و چشم‌انداز اقتصادی روشنی را داراست.

این جزیره برای خریداران ملک بسیار محبوب است و قطعا به عنوان مقصدی در تقاطع شرق و غرب برای گذارندن تعطیلات مردم سراسر دنیا آینده‌ای روشن خواهد داشت. قبرس شمالی از مناظر دیدنی، روستاهای جذاب و کیلومترها خط ساحلی بی‌نظیر تشکیل شده و تقریبا در تمام قسمت‌های قبرس شمالی می‌توان ملک خریداری کرد. برای آشنایی با پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرایط تولد در قبرس شمالی؟

املاک قبرس شمالی نه تنها پیشنهادی بسیار پر سود برای سرمایه‌گذاران است؛ بلکه تبدیل به یک مقصد محبوب در دنیا برای مهاجرت و بازنشستگی می‌شود.

آیا ملک در قبرس شمالی ارزان است؟

خبر خوب این است که کل بازار املاک قبرس شمالی، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از املاک مشابه در سایر مکان‌های اروپایی است. این شامل ویلاها و آپارتمان‌ها در هر دو سطح قیمت لوکس و اقتصادی است.

بهترین زمان سرمایه گذاری در قبرس شمالی چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی اکنون است؛ زیرا به عنوان یکی از بهترین مقاصد سرمایه‌گذاری در جهان برای برخی از صنایع کلیدی و به عنوان یک مرکز مالی برتر در مدیترانه و اروپا در حال ظهور است.

چگونه از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی اقامت دائم را بدست آوریم؟

ابتدا باید در بازار املاک از طریق خرید و یا بازسازی املاک سرمایه‌گذاری کرده و تا زمان پرداخت اقساط اجازه فروش ملک را ندارید و پس از ان می‌توانید ملک خود را به هرکسی که بخواهید نه صرفا بومی های خود قبرس به فروش برسانید.

شرایط تولد در قبرس شمالی؟

املاک قبرس شمالی نه تنها پیشنهادی بسیار پر سود برای سرمایه‌گذاران است؛ بلکه تبدیل به یک مقصد محبوب در دنیا برای مهاجرت و بازنشستگی می‌شود.

مجموعه علایی با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری با مشاوره های دقیق و کامل خود در خدمت شماست تا شمارا از مبدا تا قلب دریای مدیترانه یاری کند.

ارتباط با ما

09124256379
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 15 =