بلوار آیت الله کاشانی،نبش خیابان رامین شمالی

برای اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید:

تور قبرس شمالی رایگان

تور قبرس شمالی

فهرست مطالب

تاریخ آخرین تغییرات: 28 دی 1402

شرایط تور رایگان قبرس شمالی به چه صورت است؟ آیا می‌دانستید این تور رایگان بوده و فقط هزینه خرید بلیط به عهده خود مشتریان هستند؟ آیا می‌دانید این تور برای آشنایی بیشتر شما نسبت به این کشور و بازدید از ملک‌ها هستش؟

هلدینگ علایی

در این مقاله به معرفی تور قبرس شمالی که به صورت رایگان از طرف هلدینگ علایی خدمتتون ارائه می‌شود، می‌پردازیم. اول از همه بیایید با توضیحی به صورت خلاصه از کشور قبرس شمالی شروع کنیم؛ قبرس، معروف به بهشت روی زمین، کشوری جزیره‌ای است! که در شرق دریا مدیترانه واقع شده. بعد از سال ۱۹۷۴ این جزیره به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شد. مردم این قسمت بسیار مردم خون گرم و مهمان نواز هستند که برگرفته از فرهنگ‌شان است. این قسمت شامل چندین شهر بسیار مهم هست که پایتخت آن شهر نیکوزیا می‌باشد. تعداد جمعیت بر اساس آخرین سرشماری حدودا 326.000 نفر می‌باشد. همچنین با کشورهایی مثل ترکیه، یونان، لبنان، سوریه، مصر و لیبی همسایه است.

قبرس‌شمالی صرفا یک مقصد مهاجرتی برای تحصیل نیست. بلکه بسیاری از ایرانیان برای شغل و فعالیت‌های اقتصادی نیز راهی این کشور می‌شوند. از طرف دیگر این کشور به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری نیز شناخته شده. اما چرا:

    1. پنجمین کشور امن جهان می‌باشد که آمار جرم و جنایت در این کشور نزدیک به صفر می‌باشد.
    2. یکی‌ از پربازدیدترین مقاصد توریستی دنیا است به شکلی که دور تا دور آن را دریا مدیترانه و کوه‌های سرسبز احاطه کرده‌اند.
    3. 12 دانشگاه بین‌المللی و چندین مدارس چند زبانه، یکی‌ از دلایل اصلی‌ای هستند که خانواده‌ها فرزندانشان را به این کشور می‌فرستند.
    4. امنیت بالای این کشور، جاذبه‌های توریستی، هزینه‌های مقرون به صرفه، طبیعت بکر، تحصیلات عالی‌ و اقتصاد رو به رشد از دلایلی هستند که این کشور را تبدیل به بهشتی روی زمین کرده است.
تور قبرس شمالی

تور قبرس شمالی

هلدینگ مهاجرتی علایی ارائه دهنده خدماتی از جمله اقامت تحصیلی، خرید ملک و سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی در جهت بازدید و تحقیق از این کشور و آشنایی بیشتر با محیط کشور قبرس شمالی، شما را به تور قبرس شمالی به مدت 3 شب و 4 روز به صورت رایگان، دعوت می‌کند. قبل از هرچیزی لازم به ذکر هست که تمامی مشتریان ما از سرویس تشریفات اختصاصی C.I.P فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت رایگان استفاده میکنن که خدمات اون به شرح ذیل می‌باشد:

      • ترانسفر شهری از درب منزل تا فرودگاه با تاکسی و خودروهای تشریفات
      • حمل چمدان و بار مسافر از درب خودرو تا قسمت بار
      • بازرسی اختصاصی پلیس
      • پذیرش مسافر در کانتر اختصاصی
      • دریافت کارت پرواز و رسید بار مسافر
      • استراحت در سالن اختصاصی با منظره باند فرودگاه
      • اینترنت پرسرعت
      • پذیرایی با انواع نوشیدنی و غذاهای ایرانی و فرنگی
      • گیت گذرنامه اختصاصی
      • گیت بازرسی اختصاصی
      • خودروی اختصاصی در باند جهت مشایعت مسافر تا هواپیما
      • ارائه سرویس ویلچر و دستگاه بالابر
      • ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه قبرس شمالی تا محل اقامت
      • چهار روز اسکان در واحدهایی بسیار لوکس در مجموعه‌هایی با امکانات هتل‌های 5 ستاره
      • صبحانه، نهار و شام
      • خودرو و راننده اختصاصی
      • بازدید از پروژه‌ها و همچنین شهر و کشور
      • تفریحات متغیر، بسته به سلایق مشتریان
تور قبرس شمالی

نکات لازم برای تور قبرس شمالی

نکته1: این سرویس فقط در شهر تهران قابل ارائه هست. پس پیشنهاد میکنیم اگر از شهرستان قصد عزیمت به قبرس رو دارید، در یک مکانی در تهران مستقر بشید و آدرس اون رو با همکاران ما در زمان تهیه بلیط هواپیما ارائه بدید.

نکته2: این سرویس فقط به شخص خریدار به صورت رایگان ارائه میشه و در صورتی که نفر همراه داشته باشید هزینه نفر اضافه از شما دریافت میشه.

نکته3: شخص خریدار می‌تواند یک نفر همراه با خود بیاورد.

نکته4: هزینه اقامتگاه، خورد و خوراک و هر هزینه لازمه به عهده هلدینگ ما بوده و فقط هزینه بلیط به عهده خود مشتریان عزیز است.

کارشناسان علایی

کارشناسان هلدینگ علایی

در صورت اطلاعات دقیق‌تر و بهترین راهنمایی با توجه به شرایط شما می‌توانید با کارشناسان ما در هلدینگ علایی در ارتباط باشید.

راهنمای تور قبرس شمالی

آغاز سفر شما از فرودگاه امام خمینی در تهران به مقصد قبرس شمالی شروع شده و این پرواز تقریباً 5 ساعت طول می‌کشد. البته این نکته لازم به ذکر است که هواپیما در فرودگاه آدانا ترکیه برای سوخت‌گیری توقف دارد و در نهایت شما به فرودگاه ارجان در بهشت مدیترانه می‌رسید. در این تور 4 روزه با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی بیشتر آشنا خواهید شد، و از پروژه‌های مسکونی آماده و در حال ساخت بازدید خواهید کرد.

کشور قبرس شمالی با تاریخ پیدایش بسیار کهن از زمان پارینه سنگی صاحب زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود هست. و همچنین با داشتن رتبه دومین پایتخت کازینو کلاب دنیا و تفریحات بسیار جذاب 4 روز خاطره‌انگیز رو با بهترین خدمات در کنار شما خواهیم بود. در طی مشاوره اولیه، برنامه خاص و ویژه شما مشخص خواهد شد. و با توجه به هدف شما، برنامه ویژه‌ای رو برای شما تدارک خواهیم دید. به طور مثال اگر شما صاحب فرزندی باشید که در حال تحصیل هست، یکی از برنامه‌های شما بازدید از مدارس انگلیسی و آمریکایی خواهد بود.

یا اگر ضمن خرید ملک و اخذ اقامت قصد راه‌اندازی کسب‌و‌کار خاصی رو داشته باشید، تحقیقات در اون زمینه برای شما برنامه‌ریزی خواهد شد. ضمنا در این 4 روز در واحدهایی بسیار لوکس، در مجموعه‌های ساحلی با امکانات هتل‌های 5 ستاره پذیرای شما خواهیم بود. در ادامه ویدیوهایی از نمونه این واحد‌ها رو خواهید دید.

تور قبرس شمالی

مجموعه علایی با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری با مشاوره های دقیق و کامل خود در خدمت شماست تا شمارا از مبدا تا قلب دریای مدیترانه یاری کند.

ارتباط با ما

09124256379
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 12 =